Hyperactief, zou je iets duidelijker kunnen zijn, ik begrijp niet helemaal wat een verkoudheid met verlies heeft te maken.
Lana
Hoi Lana, psychisch kun je reageren op een dreigend verlies of verlies situatie wat zich uit in verkoudheid. De kunst omdat op te lossen in het geval dat het een psychische reactie is, kun je bereiken door terug te gaan naar het moment dat je verkouden werd, en voor jezelf kijkt of daar al dan niet een dreigend verlies of verlies heeft plaats gevonden. Houdt dit in je achterhoofd, als dat de oorzaak is, en je heb het juiste stukje opgehelderd houdt de verkoudheid op te bestaan. Mensen die dat zelf ervaren hebben waren stomverbaast. Zo duidelijker ??? Groetjes v Hyperactief
Roeli,
Voel me gnog altijd nietlekker. Ik heb het afgelopen nacht ook een paar keer gehad maar dan in mindere mate. Een vriend van mij ook arts vertelde dat de symptomen lijken op evenwichtstornis en ik het beste naar een KNO arts kan gaan om uit te sluiten dat ik d ziekte van Ménière oner de leden heb. wat ik raar vind want ik heb totaal geen last van mijn oren.
Maar goed morgen vraag ik als ik op kontrole ga een verwijs brief. Beter 1x te veel naar een arts dan 1 x te weining in dit geva;. Het beangstigd mij namelijk enorm. ook ben ik bang flauw te vallen als ik alleen thuis ben.
Hoi Hyper,
Weet je het rare is dat ik niet verkouden ben en ook geen last van mijn oren heb.
Ik ben vorige week wel 2x gevallen. 1x door de hond die mij omver getrokken heeft omdat hij een andere hond zag waar hij mee wilde spelen en de 2de keer ben ik thuis uitgegleden. mijn man vroeg of ik mijn hoofd niet gestoten had maar ook dat was niet zo.
Ik hoop zoals hier geschreven wordt dat het bij een beginnende overgang hoort. Maar voor eigen gerust stelling wil ik een onderzoek bij de KNO arts.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?