Niet serieus genomen

• charlene

Ik zat er ook aan te denken een hypo hoort bij het verschijnsel van suiker.Nou goed dat je naar de huisarts bent gegaan.Suikercontrole en bloedruk heel belangrijk.Ik weet niet hoe oud je bent.maar dit kan ook met een eventule overgang te maken hebben,.Dan hoor je ook van dit soort klachten.Vandaar de vraag naar de leeftijd.ben je nog niet zover kun je de vraag als onbeschouwen te laten.en als ze je medicatie voorschrijven ben je er zelf bij om te vragen waar het voor is.Hopelijk weten ze gauw wat het geweest is.

• roeli

heb ik ook eens gehad, duurde een uurtje of zo. ik vond het best wel eng. mijn bloeddruk was in orde en de rest ook. denk dat het met de overgang te maken heeft. in mijn geval dan. duizelig zijn vind ik een van de engste dingen die er zijn.

voel je je nu weer wat beter dan? sterkte ermee.

• Hyperactief A-P

Oké nogmaals sterkte en beterschap Adnil, mijn kruistocht gaat alleen tegen psychiatrische medicijnen die niets bijdragen en waar de bijwerkingen erger van zijn dan de kwaal, niet tegen levensreddende medicatie voor echte ziektes. Maar veel ex-psychiatrische middelen zijn ook voor andere onschuldige aandoeningen onder een nieuwe naam weer op de markt gebracht, dus het blijft altijd goed opletten. Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

Een (dreigende) verkoudheid heeft vaak weer te maken met een (dreigend) verlies. Op het moment dat je dat stukje heb, houdt de verkoudheid op te bestaan. Is een makkelijke wetenswaardigheid en mooie ervaring om die als sneeuw voor de zon weer te laten verdwijnen, als je dat stukje gevnden heb. Overigens is ongeveer 70 % van psychosomatische aard. Groetjes v Hyperactief

• MariaE

Adnil ik heb het ook gehad

Slik daarvoor Tafonin

is plantaardig

Bij mij helpt dat

Sterkte

• MariaE

komt ook door overgang, weet jouw leeftijd niet, maar kan dus

• Sandy

Meid!

Heel veel succes. Je hebt daar gewoon een punt!!!!

San

• Desiree2

effe rustig aan Adnil, kijk het een paar dagen aan, je bloeddruk is zeker niet okay , hij hoort iig 130/80 of 140/80 te zijn 90 mag ook als onderdruk misschien dat je van je huisarts een bloeddruk meter voor 1 week mee naar huis mag nemen om thuis 2x daags je bloeddruk te meten en op te schrijven, daar heeft de huisarts wat aan. iig koop geen bloeddruk meter op de markt of zo want die dingen zijn echt niet accuraat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.

• roeli

heb ook eens zo'n bloeddrukmeter meegehad van de huisarts, 48-uurs meting…..moest mijn ex naar het ziekenhuis, had een afspraak en kon niet rijden. dus ik reed, maar dan zat ik in een bocht en begon dat ding te meten, gevolg: error, error. nieuwe meting na 2 minuten….zat ik weer in een bocht. komen we in het ziekenhuis…..wat was het leeg op die afdeling……..niemand aan de balie…piep piep, begon er weer een meting. kwam iemand vragen wat we kwamen doen, we hebben een afspraak….piep piep, meting, maar er is niemand, Ze zijn naar een congres….piep, piep. je raad het al. mijn bloeddruk was inmiddels aan de kook, bent u niet gebeld? nee. piep piep, stond hij alleen in de agenda genoteerd die dag. wat een mop. zegt die meid, maakt u maar een nieuwe afspraak……ik had vrij moeten nemen. piep piep \, weer meten. ik denk dat wordt niks met die meting, slaat alle kanten uit…..ik kwaad want mijn ex was zeer gewillig naar die vrouw toe. daarom is hij nu ook mijn ex haha omdat hij nooit zijn mond open deed. ik zei dat we de dag erna om 8 uur aanwezig zouden zijn. dat kon niet….piep piep. jawel!! wij naar huis, in de bochten ging dat ding weer, steeds opnieuw meten. mijn arm deed er gewoon pijn van, al dat gepomp. naar mijn werk gegaan en in de loop van de volgende dag hield ie er gewoon mee op.

heb de huisarts verteld wat er gaande was geweest. na 2 weken kwam de uitslag: er was totaal geen schommeling op te zien!! alles was goed. snap er nog steeds niks van, 2 stressdagen en de bloeddruk was toch goed.

• Moira

Ik snap dat het heel beangstigend is als ze zo duizelig wakker wordt, maar ik zou niet teveel gaan gissen wat t kan zijn.

Je Hb is wat lager dan ie zou moeten zijn, maar niet zo laag dat je zulke erge klachten daarvan zou hebben.

Je bloeddruk is ietsje hoger dan normaal voor jou ( ook al aan de hogere kant ).

Je suiker was goed.

Heb je koorts? Misschien een soort van griep? Of idd je evenwichtsorgaan aangedaan zoals de ooglaserkliniek al opperde.

Doe rustig aan !

Beterschap ! Moira