heb ook eens zo'n bloeddrukmeter meegehad van de huisarts, 48-uurs meting…..moest mijn ex naar het ziekenhuis, had een afspraak en kon niet rijden. dus ik reed, maar dan zat ik in een bocht en begon dat ding te meten, gevolg: error, error. nieuwe meting na 2 minuten….zat ik weer in een bocht. komen we in het ziekenhuis…..wat was het leeg op die afdeling……..niemand aan de balie…piep piep, begon er weer een meting. kwam iemand vragen wat we kwamen doen, we hebben een afspraak….piep piep, meting, maar er is niemand, Ze zijn naar een congres….piep, piep. je raad het al. mijn bloeddruk was inmiddels aan de kook, bent u niet gebeld? nee. piep piep, stond hij alleen in de agenda genoteerd die dag. wat een mop. zegt die meid, maakt u maar een nieuwe afspraak……ik had vrij moeten nemen. piep piep \, weer meten. ik denk dat wordt niks met die meting, slaat alle kanten uit…..ik kwaad want mijn ex was zeer gewillig naar die vrouw toe. daarom is hij nu ook mijn ex haha omdat hij nooit zijn mond open deed. ik zei dat we de dag erna om 8 uur aanwezig zouden zijn. dat kon niet….piep piep. jawel!! wij naar huis, in de bochten ging dat ding weer, steeds opnieuw meten. mijn arm deed er gewoon pijn van, al dat gepomp. naar mijn werk gegaan en in de loop van de volgende dag hield ie er gewoon mee op.
heb de huisarts verteld wat er gaande was geweest. na 2 weken kwam de uitslag: er was totaal geen schommeling op te zien!! alles was goed. snap er nog steeds niks van, 2 stressdagen en de bloeddruk was toch goed.