boerka.......

• Paul

en bij jou gaat het meer over de persoon dan het onderwerp geloof ik.

• Sandy

Nou Paulus…..

Ga mij nou niet vertellen dat ik niet inhoudelijk het gereageerd, als een van de dames het zo neer had gezet had die dezelfde reactie gekregen. Het gaat dus niet om jou, maar om je bericht. Zoals je mensen nooit afwijst op hun zijn, maar op hun gedrag…..

sjonge sjonge

San

• Hyperactief A-P

Ja Hyper, van jou neem ik dat aan;) Aldus: Sandy.

Oké dankjewel Sandy.:)

Ik heb het over domme boeren. Geen agrarisch werker. Even de woorden zo laten als ze bedoelt zijn.

Als ik zeg->Domme boer…dan bedoel ik mensen die dit soort krantknipsels op het net zetten. Aldus: Sandy.

De eerste betekenis van boer is nog steeds landman. De eerste betekenis van dom is weinig verstand, dus jij kan er wat anders mee bedoelen, maar zo kan ook miscommunicatie ontstaan. Maar goed je heb even verderop geschreven dat je dat niet bedoeld.:D

En even voor de goede orde, ik heb eten op tafel omdat ik werk, niet om het werk wat een boer zou leveren………..was dat maar waar. Aldus: Sandy.

Die boer zal eerst koeien voor zich moeten laten werken, om ze vervolgens uit te melken (doen werkgevers vaak ook) en ze vervolgens af te danken.:D Maar ff serieus, Eerst werkt een boer, anders valt er voor jou niets te kopen. Groetjes v Hyperactief:)

• miranda

Meisje kalmeer!!! Niet onsportief worden, omdat jij een ander gevoel voor humor hebt dan Paul. Ik ben van mening dat je geen hele groepen over een kam moet scheren. Als jij vindt dat Paul vrouwonvriendelijk is ( wat ik overigens helemaal niet lees hier hoor) en je gaat dan met modder gooien door te roepen dat hij een domme boer is dan ben je toch op dezelfde manier bezig? En dan daarna zeggen dat het alleen voor domme boeren bedoeld is en niet voor agrarisch werkers?????????? Ik vind dit ook erg lachwekkend maar dan niet cynisch maar meer zielig.

• serine

ja kom op san…ik weet dat je beter kan…

sta je toch boven meis;)

• Carina

Als Paul dit had geweten had hij waarschijnlijk nooit dit topic gestart.

• serine

ik heb deze topic niet eens gelezen…

dus ik weet zo te zien gelukkig niet wat ik heb gemist :)

• Sandy

Als steeds dezelfde met vrouwonvriendelijkheid komt, ja…dan kun je ze van mij krijgen…dat weet je toch;-)

• Sandy

Waar heb ik gezegd dat HIJ een domme boer is???

Goed lezen hoor….meisje…….

Ik wil gewoon mijn moeders actie, haar bh in het openbaar verbranden, niet voor niets is geweest.

En dat vrouwen dit als lachertje zien…sja zegt weer wat over DIE vrouw, ik zie het anders, zegt wat over mij;-) en ik ben blij dat het dat over mij zegt!

San

• Sandy

Juist!!!!

Bezint eer gij begint.

San