Wat ik bedoel??
Dat je toch niet gekker moet worden tegenwoordig…
Nee Mranda, ook jij slaat de plank nu vreselijk mis, en Paul schuilt achter een knipoogje, haalt nu alles uit de kast om het anders over te laten komen.
Dit is niet de eerste keer dat er op deze vrouwonvriendelijke manier een krantknipsel geplaatst wordt door een kerel. Niet erg gepast, iig niet op een vrouwenpagina. Inhoudelijk heeft die er geen ene sodemieter over gemeld.
Say nu more please…..misschien dat ik met hoger opgeleide mannen omga, dat het daar aan ligt.
Zeg mij, waar heeft hij zelf inhoudelijk er wat op gezegd?? Juist!!!! Nergens…humor ervan inzien..tis geen humor, onderdrukking is bloedserieus, daar maak je geen grapjes over. of je moet echt een vreselijke domme boer (in) zijn.
San
Say nu more please…..misschien dat ik met hoger opgeleide mannen omga, dat het daar aan ligt.
Zeg mij, waar heeft hij zelf inhoudelijk er wat op gezegd?? Juist!!!! Nergens…humor ervan inzien..tis geen humor, onderdrukking is bloedserieus, daar maak je geen grapjes over. of je moet echt een vreselijke domme boer (in) zijn. Aldus: Sandy.
Die hoger opgeleiden verantwoordelijk voor de financiële wereld waardoor de wereldeconomie nu naar afgrond gedreven wordt ??? Wees er maar “trots” op… En door die “domme” boeren heb jij uiteindelijk wel je eten op tafel, het zou je sieren als je wat meer respect heb en wat minder generaliseerd… Moest ik even kwijt… Groetjes v Hyperactief
Ja Hyper, van jou neem ik dat aan;-)
Ik heb het over domme boeren. Geen agrarisch werker. Even de woorden zo laten als ze bedoelt zijn.
Als ik zeg->Domme boer…dan bedoel ik mensen die dit soort krantknipsels op het net zetten.
Die mensen met bedrijven in de landbouw etc….nee Hyper, die bedoel ik niet. En even voor de goede orde, ik heb eten op tafel omdat ik werk, niet om het werk wat een boer zou leveren………..was dat maar waar.
San
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?