wat zouden jullie doen?

• Paul

als je geen vee hebt, kun je wel makkelijker verhuizen.

maar natuurlijk doe je het niet zomaar, en probeer je eerst andere

oplossingen te zoeken.

• Desiree2

de burgemeester zou je als het te lang duurt ook een brief kunnen sturen , verder geduld oefenen en proberen je er niet al te veel van aan te trekken , tenslotte is het volgens mij een jongen met veel problemen die geholpen dient te worden

• serine

als ik die moeder was..en hij geen rekening wenst te houden met de buren…

trok ik zijn stereo van zijn kamer.

ik heb ook een zoon van 15…

ik brul naar hem…heej zou je niet even rekening houden met de buren? en hij zet m meteen zachter…

en wij wonen niet eens in een rijtjeshuis..

mijn jongen weet dat ik dan het lef ook heb om zijn stereo in beslag te nemen. en dat wil hij niet…

• Annelies

Hier heb je buurt bemiddelaars

is minder beladen dan de politie

• Beheerder

Wijkagent bellen en de situatie voorleggen en ja wel leerplicht ambtenaar bellen want voor het zelfde geld denkt de school waar hij opzat dat hij op een andere school zit.

En die moeder is een watje. Wat met zachte hand of toon opvoeden. Hmmm als ik aan mijn manier van opvoeden denk dan wordt ik dus met recht Sergeant genoemt. Bij mij is nee, nee en ik voed niet op met zachte toon.

• Sandy

Ik sluit mij hier helemaal bij aan. Arme moeder. Misschien moeder eens een reikende hand toesteken?

San

• serine

tips en adviezen geven en eens wat vaker bij haar binnen lopen en ondersteunen…is het eerste waar ik aan denk…en uitvoer…als ik vriendinnen heb met lastige blagen…

maar ja je buuf is geen vriendin…maar je kan kijken of ze het op prijs stelt ?

• decency

De vijand naar je toe halen ipv van je af te weren, is ook een mooie optie

• roeli

heb het inmiddels bij enkele instanties die gaan over leerplichtwet nagevraagd en ik moet dit volgens hen aangeven bij de ambtenaar in de gemeente waar ik woon. ik wacht af tot maandagmiddag en als ik dan om 16 uur van mijn werk thuis kom en hij is nog steeds thuis dan ga ik dat ook doen.

• Marjorie

Misschien kun je eerst reageren op : http://vrouwen.prikpagina.nl/read.php?f=2028&i=143927&t=143927#reply_143927

Wellicht dat ik dan reageer op dit nieuwe topic van je.