hoe gaat het lijfelijk nu met je?
Reiki is ook genezing. en waarom omdat ik ooit en hele dikke lip had waar door ik geen middag dienst kon gaan draaien en op punt stond mij ziek te melden terwijl het eigenlijk niet kon ivm de vakantie drukte op de luchthaven. Mijn vriendin heeft die met Reiki tot het minimale weg gekregen zodat ik niet voor jan met de kort je weet wel rond zou lopen op mijn werk
He Desiree2,
Ben tijdje niet thuis geweest dus kon niet eerder reageren. De gekneusde ribben voel ik nauwelijks door de ibuprofen en ik heb het nodig. Als ik ze niet slik lig ik de hele nacht wakker van de pijn.
Ik heb afgelopen vrijdag nog sollicitatiegesprek gehad, hoor morgen of ik door ben naar de volgende ronde!!! Spannend dus.
Nog even over de Reiki; ik heb daar al veel behandelingen van gehad. Ik kreeg er bergen energie van en er kwam soms ook een hele hoop dingen los. Het is een hele gewaarwording om bepaalde dingen te ervaren. Ik heb er een hoop aan gehad, en mss dat ik mijn vriendin bel voor mijn ribben. Het is altijd goed om kritsich naar bepaalde zaken te kijken, maar dat geldt ook voor de reguliere zorg. Dus ach……… het is grappig om sommige dingen te ervaren.
Tot zover weer even.
Liefs
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?