tips?

• serine

voldouwen met neroven..en vooral door ademen..

koud en warm compressen zou je wat mee kunnen spelen.. (van een arts op cuba…

paar keer per dag verkoelen dus…en vooral NIKS tillen

sterkte..ik wens voor jou een goede nachtrust XX

• Alie

Voltaren opsmeren ,een pijnstillende creme( te koop bij drogist) ! Ik wens je heel veel sterkte!

• Moos

ha die heb ik toevallig in huis. Ga gelijk beginnen. Het is inmiddels nog erger dan gisteren en ben als de dood voor een longontsteking. Heb vrijdag ook nog een sollicitatiegesprek pffffffffffffffffffffff hoop me dan wat beter te voelen.

Dank voor je tip Alie.

• Moos

Oh nee, ik heb arniflor gelei. Nou daar maar mee aan de haal dan!

• Annelies

sterkte

• Moos

Dank je wel Annelies, zolang ik beweeg gaat het goed…… Denk dat ik mijn sollicitatie vrijdag op deze manier wel ga redden!!!!!!!

• Hannahg

In mijn vakantie, begin mei, ben ik gevallen en ook mijn rib gebroken. Alle raadgevingen zijn al genoemd.

Vooral de eerste dagen goed doorademen.Verder nam ik 4 x p.d. 2 paracetamol. Dit hielp redelijk. Na een week ben ik dat af gaan bouwen. Nu, 5 weken verder, is het nog niet over. M.n. bij rek en strekbewegingen en bukken voel ik het nog goed.

Het duurt lang maar ……het gaat over.

Beterschap

• Paul

inderdaad is ademhalen heeeel belangrijk. ;-)

sterkte Moos !! Lijkt me geen pretje, de hele tijd pijn hebben.

• Beheerder

Bah dit is heel vervelend voor je.

1. rustig blijven

2. rust houden

3 pijnstillers in nemen

4 plek insmeren met bv voltaren creme of andere creme tegen spierpijn.

5 blijven door ademen is mijn advies want als je dat niet doet dan kiep je om. Dus bij het ademen proberen te kijken welke vorm je het minste pijn doet. Vaak is het kleine teugjes ademen de beste manier van doen. ( dit is dan mijn ervaring )

beterschap verder want het kan lang gaan duren eer gekneusde ribben over zijn.

• Moos

ik ga maar liggen, weet van gekkigheid geen houding aan te nemen.,