tips?

• AgnesD

Misschien kan iemand je reiki geven? Sterkte!

Groetjes,

Agnes

• Petr@

Jaren geleden heb ik eens 4 ribben gebroken, door een val tegen de hoek van een kast :(

Anyway, om het ademen ietwat soepel te laten verlopen heb ik een tijdlang strakke tanktops gedragen, die geven a.h.w. een soort steun. Verder kun je er niet veel aan doen!

Sterkte ermee.

• Beheerder

Dat zou ze inderdaad eens moeten proberen. Heb er ook goeie ervaring mee.

• Moos

Ik heb idd een vriendin die reike master is, ze zit op texel!!!! Fijn voor haar, jammer voor mij

• Moos

AgnesD,

Heb je ervaring met reiki?

• Desiree2

geloof jij echt in die poespas?

• Moos

ja, ik geloof in die poes pas. ik heb het aan den lijve mogen ondervinden, en ach ja, ieder zo zijn ding. Als het je meer goed dan kwaad doet, waarom niet?

• Desiree2

ja zo is het, je hebt gelijk, baat het niet dan schaad het ook niet, alleen was ik benieuwd of je daar in geloofd, ik sta nl erg sceptisch tegenover alles wat buiten de reguliere gezondheidszorg afspeelt

• Moos

dat heb ik wel afgeleerd. De reguliere gezondheidzorg is niet zaligmakend. Ik sta voor ander dingen open……. en ik wil dat allemaal wel ervaren. Het is wel gebleken dat de reguliere zorg ook geen zoden aan de dijk zet……

• Desiree2

nou dat ligt er nog maar aan wat of je mankeert ik weet ook wel dat de medische stand niet alles kan genezen maar die andere kant is ook wel gevaarlijk vind ik hoor, kijk recent nog maar eens wat er is gebeurd o.a. met Sylvia Millecam om maar eens wat te noemen, ik blijf zeer kritisch.