geen grapje en doen!!!

• decency

hahah ik heb het nog nooit geprobeerd maar ik had het gelezen. Azijn met water kan ook helpen. Ik doe vaak 1 x per jaar met de hoge druk, in de korte broek en blote voeten, daarna alles afspoelen want het is een bagger bende!

• Da-Is

Lees deze dus net iets later dan mijn eerdere reactie. Hier bij ons komt geen vreemde kat in de tuin, die 2 van mij gaan direct in de aanval.

• Da-Is

Heb inderdaad het gevoel ondanks een uur douchen dat het zand overal zit, maar het is zo mooi geworden en dat maakt alles goed.

• Annelies

Je hebt toch ook het boekje, tips van oma

Staat vol met huishoudelijke eenvoudige middelen

Hoeft niet altijd duur te zijn

• Annelies

Onze Guus jaagt ze ook weg

Onze Guus is notabene een suikerpoes ( suikerziekte)

Maar ze is nog fel op haar tuin;)

• Beheerder

Nu we toch met tips bezig zijn heb ik de volgende vraag.

Hoe leer ik mijn hond in korte tijd luisteren, niet stelen van het aanrecht, geen deuren open maken ( verlopige oplossing is nu een omgezetten deurklink) , niet boven gaan slapen maar beneden blijven, niet meer wagenziek zijn want einde van de rit is mijn auto een zwembad :D.

Boris is een schatje hoor wil hem ook niet meer missen, maar hij heeft blijkbaar niks geleerd in die 2 jaar dat hij bij zijn vorige baas was. Aangelijnt lopen is een ramp maar dat hebben we inmiddels min of meer onder controle.

• decency

pfff ik ben geen Martin Gaus…. onze hond vrat altijd uit de vuilnisbak, een keer de deksel op z'n neus laten kleppen, had geen nut we hebben nu een vuilnisbak die hij echt niet open krijgt. Ik leg alles achter op het aanrecht want op het moment dat wij de kamer uit zijn, zou hij ook in de verleiding kunnen komen.

Wagenziekte is lastig, zoals bij dieren als bij kinderen. Misschien proberen met kleine stukjes auto rijden en dat opvoeren naar langere stukken? Deurklink omhoog is idd een goeie optie. Misschien oefenen met hem, elke keer als hij wat wil doen roepen dat het niet mag, dus lok aas op het aanrecht leggen. Onze hond pakt niets van tafel (gelukkig) zelfs zijn lievelings knuffel niet, hij gaat er dan naar zitten staren in de hoop dat ie valt.

• decency

Ben weer even wezen rondsnuffelen, ik zie dat er een persoon zit die op mijn forum een bannetje heeft, dus ik blijf voorlopig maar even lezen op Consu.

• Petr@

Dat meen je toch niet serieus? Je gaat toch niet ergens wegblijven voor de een of de ander :?

• decency

eh…. je weet hoe breed is? ;)

Maanden lang stalken, niet alleen mij maar ook anderen…. dus laat maar ff.