grint er overheen, zijn ze niet gek op, sateh prikkers van die lange wil ook helpen. Wij hebben onze plantenbak net gevuld met nieuwe planten en de lege stukken opgevuld met grind, het staat erg mooi en geen kat die erin komt!
als je erg last hebt van katten koop een scare crow.
het is een aparaatje dat je met een straal van wel 25 meter kan instellen.
als de kat in de straal komt spuit hij een straal water en maakt een geluid geen kat komt meer terug.
ik heb zelf een vijver en een mooie tuin en dat wil ik graag zo houden.
ze zijn te koop bij de tuincentra.
groetjes greet
Dank voor jullie tips.
Ik ga het eerst maar eens proberen met de koffieprut, de tip heb ik namelijk al eens eerder gekregen.
De hondenpies vind ik een beetje te heftig en met de waterspuit van Greet, ben ik bang dat ik mijn eigen katten dan ook kwijt ben.
Vinden jullie het niet ook bizar, dat mijn twee katten netjes op de bak gaan, maar de vijf tijgertjes van de buurman gewoon mijn tuin gebruiken?
ik heb zelf 3 katten en die komen nooit buiten.
ze hebben de luxe van een eigen balkon en zo kunnen ze ook in de tuin kijken.
en inderdaad de katten van de burn komen altijd bij jouw in de tuin zitten kakken.
ik heb zelf geen hekel aan katten hoor en ik denk dan een straaltje water daar gaan ze niet dood van.
groetjes greet
Quote: Onkruis en alg uit de tuin? Gooi het aardappelnat erop.
Hoe doe je dat dan, een tuin kan best wat m2 zijn? Heb namelijk net mijn tuin weer staan te bewerken met een hogedrukspuit, is weer perfect schoon maar was ook weer even een beste, vieze klus. Wij eten geen gekookte aardappelen maar ga ik ze met liefde koken als dit werkt.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?