geen grapje en doen!!!

• --->zoeff<---

je hebt rubberen bezems die ze in kapperzaken gebruiken daarmee kun je uitstekend je vloerkleed haarvrij maken en hoef je niet op de knietjes

je plaid een paar rondjes droger laten ddraaien in droge toestand dan zijn er ook veel haren weg

ps als je je ribberen trekker iets vochtig maakt trekt hij nog meer haren mee

overigesn dat van de zeem werkt alleen bij een natuurzeem optimaal

• decency

Ik weet het, huishoudpagina kom ik ook al een tijdje, consuminderen was toch gesloten? Of is die alweer open?

• Petr@

Consuminderen is sinds december vorig jaar weer open :)

http://www.prikpagina.nl/list.php?f=2384

• decency

zo de knetters dan heb ik heel wat bij te lezen! Ik dacht dat ie uit de lucht gehaald was. Zal hem gelijk weer bij m'n favo's zetten.

Zo en dan nu weer naar de vrouwen dingen!

• viviane

hoi

hoe meer ik kom kijken en lezen des te slimmer ik word

enfin goede tip om naar de andere sites eens te gaan kijken

doeiii

viviane

• Beate

hoe ik de katten uit mijn tuin kan houden.

Ik heb nog een onbeplant stukje grond en dat wordt door de kattenpopulatie hier massaal als bak gebruikt.

Oh ja, graag katvriendelijk. Mij werd onlangs geadviseerd om glasscherven op de schutting te plaatsen, maar dat gaat me iets te ver :).

• Tries

geef je weinig kans al van alles geprobeerd koffieput enz

wel heb jij bij de dierenwinkels ook tuincentra's poeder maar dat stinkt wel zo verschikkelijk dat niet alleen de katten uit je tuin blijven maar jij zelf ook ;)

Tries

• Swartdam

Er zijn in de wat grotere dierenzaken bepaalde geurtjes te koop waar katten een hekel aan hebben ,die niet zo oorverdovend stinken.

Nadeel is ervan dat als het regent ,je weer opnieuw kunt beginnen ,groetjes Bernadette

• melissa

De koopjes zijn hier al begonnen;

veel kledingwinkels doen de zomercollectie al met 50 % korting

• --->zoeff<---

ze koffie dik die je overhoud na het koffie zetten in de tuin mieteren