Vrouwen met ballen ???

  • decency

    proest!

    Er zijn vast ook mannen zonder ballen :)

  • serine

    :D:D

  • Douce

    Dat bedoel ik helemaal niet.

    Om hier dingen te plaatsten met veel bombarie over mezelf of anderen, daarvan is mij de noodzaak geheel vreemd. Het is inderdaad voor een aantal prikkers een “must” om zich iets te voelen.

    De hele vraagstelling en de motieven zijn me vreemd, het is n.l. nooit aan een ander om e.e.a. te beoordelen.

    Mijn moedige daden c.q. daden het vermelden waard, vind ik niet nodig om hier op te sommen.

    Bombarie, sensatie en bodemloos gemuts hierover wijs ik af.

    Douce*D

  • Hyperactief A-P

    Nee beslist geen rare vergelijking Bernadette, je blijft in alle situaties ook met emoties, uitersten nodig hebben om goed te kunnen functioneren etc. Zonder goed geen slecht etc. En dan uiteraard uitgaande van dezelfde grondbeginselen. Je heb door de hele geschiedenis heen mensen gehad die de begrippen goed en slecht omdraaien, en in de bijbel zijn die zaken zelfs beschreven. Ik kom de laatste tijd steeds meer zaken tegen waar gelovigen een bijbels geschrift naast leggen wat je dan toch minstens te denken geeft. Zo ook over verdraaing van goed en kwaad. Mij spreekt de tolerantie over religies van het Boeddhisme wel aan. In de derde eeuw voor Christus kerfte de boeddhistische keizer Asoka het volgende in een rots:

    Je moet niet alleen je eigen religie eerbiedigen en die van anderen veroordelen, maar je moet de religie van anderen eerbiedigen… Op die manier help je je eigen religie groeien en bewijs je de religie van anderen tevens een dienst. Als je anders handelt graaf je het graf van je eigen religie en berokken je die van anderen kwaad…

    Maar goed dat zijn op zich al andere discussies, net als dat ik bij deze discussie eigenlijk precies een definitie aan had moet geven van wat er wel en wat er niet onder verstaan werd in dit geval. En aan zelfverheerlijking doen we niet.:D Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief A-P

    Ik had jou posting nog niet gezien Douce, had een reactie aan Bernadette eronder hangen die ik zojuist gepost heb waar ik zelf al in concludeer dat ik dit onderwerp beter had moeten afbakenen, maar was even afgeleid door een item over antipsychotica bij Netwerk TV en door telefoon duurde deze posten even. Maar bedankt voor je antwoordt. Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief A-P

    Nog even ingaande op wat je schreef, daar zit ook een hoop wijsheid in. Niemand hoeft zich i.d.d. tegenover anderen te bewijzen c.q. te verantwoorden. De enige die je uiteindelijk in de ogen moet kunnen en durven kijken is jezelf, oftewel een ieder doet zijn of haar ding. Maar dat neemt niet weg, dat je een enorme bewondering mag hebben voor mensen met zo'n doorzettingsvermogen als bijvoorbeeld die journaliste die ik noemde. Ik ben ervan overtuigd als meer mensen hun verantwoording zouden nemen voor het kwaad in deze wereld, de wereld er een stuk beter uit zou zien. Want het meeste kwaad geschied niet door de kwaaddoeners, maar door de mensen die ervan afweten en er niets mee doen. Maar hier zijn teveel mensen op hun eigen materialisme gericht, dat is een constatering. Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief A-P

    Hieronder nog even dat stukje over goed en kwaad wat ik aanhaalde, daaronder is ook interessant en wat je nu om je heen ziet. Groetjes v Hyperactief

    20 Wee dengenen, die het kwade goed heten, en het goede kwaad; die duisternis tot licht stellen, en het licht tot duisternis; die het bittere tot zoet stellen, en het zoete tot bitterheid!

    8 Wee dengenen, die huis aan huis trekken, akker aan akker brengen, totdat er geen plaats meer zij, en dat gijlieden alleen inwoners gemaakt wordt in het midden des lands!BRON: Beiden uit het oude testament Jesaja 5.

  • Carina

    :?

  • serine

    ja ik weet ook niet hoe je ballen in een string moet proppen hoor…:D:D

  • Sandy

    Ik ben er een. Zeker weten!!!!!!

    Ja hoor, wordt vaak in mijn omgeving gezegd, das een wijf met ballen, een wijf met kloten….

    Over jou dan????

    San