Vrouwen met ballen ???

  • Anna 26-11-2007

    :D

    ;)

  • Hyperactief A-P

    Hypothetisch Bernadette, maar namen mag natuurlijk ook. En grappig dat jij precies aanhaald wat mij te binnen schoot toen ik dit plaatste. Inderdaad zijn het veel mensen waar anderen nog nooit van gehoord hebben. Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief A-P

    Ik begrijp wat je bedoeld Bernadette, en ik kan een eind met je meegaan. Maar dat deze vrouw mijns inziens hier wel onder valt komt omdat veel afhaken als ze weten dat ze het risico lopen vermoord te worden. En dan bedoel ik dus niet als oorlogsrisico, maar omdat je zaken schrijft die de thuisbasis niet uitkomen. Hier in Nederland zie je mensen al afhaken als hun eigen baan of huis op het spel staat. Dus geen ongelukken, maar opzet kun je niet als risico incalculeren. Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief A-P

    Met alle respect serine valt een dagje een gezin draaien niet onder wat ik bedoel. En als jou wil om te gaan groter is dan een gezinsleven alhier, dan is jou besluit wat het worden gaat. Enne wij hebben meer dan eens contact met de media, maar om items in de media te krijgen hoef je er nog niet zelf in te zitten, het gaat erom dat het erin komt, en dat is met zat zaken de afgelopen tijd ook gebeurd. Zelfs voor de publiciteit van het drugsgebeuren in West Friesland werd er contact met mij opgenomen naar aanleiding van schrijven op internet over dit onderwerp. Ik weet hoe ze in Japan klinieken dicht hebben gekregen zonder zelf ook maar 1 seconde in de belangstelling te staan. En zo hoort het, publiciteitsgeile mensen zien we al genoeg in de media. Zonder namen te noemen is het grappige dat ik met sommige mensen gesproken heb, en het gezegde in de media met heel andere ogen kan bekijken. Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief A-P

    Ja deze is serieus genoeg Douce, dus kom maar op, ik ben benieuwd wie jij voor ogen heb en waarom. Groetjes v Hyperactief

  • Beate

    Dit is een serieuze reactie!

  • Swartdam

    Wijsheid komt met de jaren Hyper , zo zie je maar weer :D , groetjes B

  • Hyperactief A-P

    Het is wel te hopen Bernadette, in die tijd leerden we nog wat op school, zolang we tenminste in die schoolbanken stilzaten.:D Groetjes v Hyperactief;)

  • Hyperactief A-P

    Nou vooruit dan, in mijn tijd stond de uitdrukking “ballen” niet persé voor manlijke atributen in het Amsterdamse.:D Daarnaast blijft het een volksuitdrukking, en had ik het dubbele ervan al in de beginposting uitgesloten. Maar goed, nu inhoudelijk dan wat jij daarbij voor vrouwen op het oog heb. Groetjes v Hyperactief

  • Douce

    Mezelf.

    Douce*D