Vrouwen met ballen ???

  • Hyperactief A-P

    Van jezelf houden is altijd goed, anders kun je niet van anderen houden.:D Maar dat is weer een heel ander onderwerp Douce, wat voor moedigs heb jij in jou ogen gedaan voor die categorie? Groetjes v Hyperactief:)

  • anna.m

    Oke Hyper ,ik vind mijn moeder een vrouw met ballen

    Inmiddels is zij 87 jaar ,maar toen ze 19/20 jaar was (tijdens WO 11) schroomde ze er niet voor om samen met vriendinnen “”blaadjes“” rond te brengen .

    Uiteindelijk veraden(NSB ) en in de gevangenis beland .

    Gewoon een Amsterdamse meid die destijds bij V& D werkte ,maar wel ballen toonde

    groet anna.m

  • serine

    5 kinderen groot brengen en ook nog opvoeden en een bedrijf runnen…

    is niet wat hij bedoeld…dan heb je nog geen ballen vind hij …

    grijnzzzzz….

    hij mag het wel even een weekje over komen nemen…

    kijken of ie t net zo red als ik…

  • purk

    volgens mijn man heb ik ballen.

    Daarom houdt ie zo veel van me!

  • Hyperactief A-P

    Nee dat bedoel ik niet serine, is alleen goed voor de economie, alhoewel, die heeft het nu ook niet gered.:D Groetjes v Hyperactief

  • Hyperactief A-P

    Hoi anna.m, is zonder meer een vrouw die in zo'n categorie thuishoort, met gevaar voor eigen leven voor je medemensen klaarstaan, heel mooi. Groetjes v Hyperactief:)

  • Hyperactief A-P

    Ja purk met alle respect, maar dat vind de eerste beste junk ook van zijn levensgezel. Even voor de duidelijkheid, is geen vergelijking naar jou toe hoor, maar gewoon als voorbeeld van een ander uiterste. Groetjes v Hyperactief

  • serine

    ik heb mijn best gedaan :D

  • serine

    die man van jou bedoeld natuurlijk haar op je tanden….:D:)

  • Swartdam

    Duhhhhh rare vergelijking Hyper ……

    Helden worden niet geboren maar gemaakt .

    Wat voor de een een “ vrouw met ballen is ” is voor de ander een landveraadster ( weduwe ross van tonningen )

    Hannie Schaft is voor mij zo,n vrouw , in oorlogstijd waren dit soort helden normaal . Dichter bij huis hou ik het op mijn beide oma,s . De een trouwde net na 1916 maar was van orgine een duitser , nu dat wilde je destijds echt niet zijn hier in Nederland ….. De ander een nette katholieke vrouw die negen kinderen baarde in behoorlijke armoede .

    Op mezelf betrekkend vind men mij ook een vrouw met ballen , maar dat heeft wrs te maken met het feit dat ik eerst iets zeg en dan denk , tact is niet mijn beste kant :D , greetz Bernadette