Een andere kijk

  • Bianca

    Zat wat rond te neuzen toen ik dit vond.

    Aardig genoeg om het hier te plaatsen.

    http://www.wereldomroep.nl/actua/middenoosten/080229-midden-oosten

  • Paul

    Heel interessant. Vooral het stukje over harems. :-)

  • Swartdam

  • Paul

  • Swartdam

    Af en toe vergeet je denk ik Paul dat je op een vrouwenprikbord zit en niet op het mannenprikbord (wat overigens niet bestaat). Daar zou wrs opmerkingen als harems e.d wel gewaardeerd worden .Want wat is er typisch mannenlijker dan dat willen . Alleen Bianca plaats een stuk wat een hele andere toon heeft als de wending die jij er nu aangegeven hebt .En dat vind ik persoonlijk jammer . Vrouwen zijn meer dan enkel een lijf ,gr Bernadette

  • Bianca

    Ik snap wat je bedoelt Bernadette maar als je het goed gelezen en begrepen hebt dan zie je dat de vroegere islamitische wereld niets meer en niets minder is dan de huidige westerse wereld. Er worden enkel alleen andere benamingen gebruikt voor hetzelfde. Nu is de wereld omgedraaid.

  • Swartdam

    Ik had het artikel wel begrepen Bianca , gr Bernadette

  • Bianca

    In dat opzicht snap ik de opmerking van Paul wel, het stoort mij dan ook helemaal niet. Ook niet de opmerkingen die geplaatst zijn bij het topic over ouderwets ondergoed. Vind het wel humoristisch.

    Er worden wel vaker onzinreacties of flauwe reacties geplaatst die totaal niet met het onderwerp te maken hebben. Dit is met name het geval als er een oproep wordt gedaan om ergens voor op te geven. Ik neem aan dat de postster serieuze reacties wil ipv dingen als“ ik ben te oud, heb geen zin, kan niet” enz.

    Reageer dan niet. Ik heb het vooral over de oproep voor een of andere zeepkistenrace.

    Het is niet persoonlijk aan jouw bedoeld maar het lijkt er nu op dat er met twee maten gemeten wordt en dat vind ik jammer.

  • Swartdam

    Dat denk ik niet Bianca verder wil ik niet op dit onderwerp ingaan gr Bernadette

  • Sandy

    Veel meer.

    Verder wijd ook ik er geen aandacht aan!

    San