Een andere kijk

  • Annelies

    Ik vind Paul erg humoristisch

    Hij laat mij vaak glimlachen :)

  • Melody

    Hier idem dito :)

  • poppedijn

    Gaeef mij dan maar een -HAREM- met mannen! Lekker makkelijk voor hulp enz enz .

  • Sandy

    Das mooi voor jullie.

    Ik vind hem vreselijk seksistisch op een drammerige manier.

    San

  • Paul

    Nou, ik weet niet wie er hier drammerig doet, je komt hier alleen maar

    om mij zwart te maken, voor de rest zie ik weinig bijdragen van jou.

  • Sandy

    Denk dat we nu weer op het stukje niet begrijpen uitkomen Paul.

    Ik maak jou niet zwart, ik wijs je ergens op. Op je manier van doen.

    Ik heb niet eens behoefte om jou zwart te maken:?:?:?

  • vrouwen.pagina.nl

    Op verzoek van een lezer hebben we deze topic weer open gegooid . Beide zijn jullie wel duidelijk geweest in jullie standpunt .

    En mijnsinziens is daar nog weing aan toe te voegen .We laten de topic nog even open zodat andere de kans krijgen om te reageren ,daar wachten we tot vanavond mee en daarna is het slotje een leuke poging om het bord weer helder te krijgen , vriendelijke groet , het moderatieteam

  • Paul

  • Bianca

    Nou, neem mij niet kwalijk maar ik snap het ook niet waar het omdraait, blijkbaar heb ik iets gemist of mijn hersenpan wil deze keer niet meewerken.

    Ik vind het jammer dat er vrouwen zijn die iets vinden maar blijkbaar niet nodig vinden om uit te leggen wat zij daarmee bedoelen en daarmee het topic om “zeep willen helpen”.

    Dus dames, kom op, zeg nu eens wat je precies bedoelt en dan heb ik het niet over Paul of die nou wel of niet humoristisch/sekistisch is.

  • Petr@

    Je bent echt niet de enige die dit “wazige” niet snapt! Ik zit me al vanaf 2 maart jl. af te vragen “wat” er nu verkeerd is gezegd/geschreven :?