Een andere kijk

  • Paul

    veel vrouwen vonden het een voorrecht om een poosje in een harem te zitten.

    zo vrouwonvriendelijk was het nu ook weer niet.

  • Swartdam

    Paul ik ga daar niet verder over in discussie , want je weet goed wat er bedoeld word , klaar Bernadette

  • Paul

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Harem

  • Douce

    Paul, wie A zegt hoeft niet altijd B te zeggen….je kunt ook gewoon zeggen dat A niet de juiste keuze was…..Met deze link geef je er blijk van in dezen geen onderscheidingsvermogen aan de dag te leggen.

    Gr. Douce

  • Sandy

    veel vrouwen vonden het een voorrecht om een poosje in een harem te zitten.

    zo vrouwonvriendelijk was het nu ook weer niet.:?

    een poosje…wat denk je dat er daarna met deze vrouwen gebeurde paul???

    Word er nu een beetje moe van, en vraag mij af waar je het vandaan haalt. Een stal vol koeien geeft minder werk dan een harem hoor Paul, zou je jezelf nu even heel goed willen beseffen dat je hier op een VROUWEN pagina komt?? Een beetje respect en fatsoen is op zijn plaats!

    San (een echte vrouw, die haar moeder haar BH niet voor niets liet verbranden!!!!!)

  • Paul

    Ik heb het nog allemaal ff teruggelezen, maar ik kan niets respectloos ontdekken, tegenover vrouwen, van mijn kant.

    En Douce snap ik ook niet, over `onderscheidingsvermogen` .

    Dit is mijn laatste bijdrage aan dit onderwerp !

  • Swartdam

    En dan zijn we bij het punt aan beland waar we moeten zijn , het “niet snappen”"………..gr Bernadette

  • Sandy

    Nou Paul, dat verbaast mij eigenlij niet:-), sterker, het heugt mij. De leuke mannen, die ik met recht man noem, zien het wel.

    Vandaar ook dat jij je nu terug trekt.

    Ik wens jou een zeer plezierige avond, jammer dat je hem alleen door moet brengen….;-)

    San

  • Paul

    gelukkig hoor ik niet bij jou `leuke mannen ` groepje. :-)

  • Carina

    Ik weet haast zéker dat het Paul z'n bedoeling niet was om te kwetsen, of ik moet me wel heel erg vergissen.