op klaarlichte dag bedreigd

• Dikkertje Dap

en zo blijven we in een cirkeltje rondtolllen….. je hebt je mond open op het politie prikbord, ik zou bijna zeggen; ga er werken…. ervaar en kom dan nog is prikken !

• desiree2

moet ik effe de politie bellen?X(

• serine

je gaat nu echt een beetje scheef bij mij hoor…

ik weet waar de politie bij ons in de buurt toe in staat is…

de politie is je beste vriend

wil je hier nog verder wat over weten…? ik ken deze jongen goed…

wil je misschien ook weten wat mijn zoon is overkomen bij de poltie..?(hij lag helemaal open maar was zogenaamd getakeld…)

wil je misschien weten wat er met mijn aangiftes zijn gebeurd…toen ik de eerste keer aanfgifte deed van mishandeling …met de bloedhuisstortingen op mijn rug…

of die keer dat mijn 9 jarige dochter midden op straat bij haar keel werd gegrepen op klaar lichte dag door een 36 jarige vent?

wil je weten hoe die aangiftes verliepen en afliepen?(het liep in iedergeval op niets uit…ondanks de velen getuigen…)

ik kan het er hier dagen met jou over hebben hoor…(dus wat verwacht je wat de politie gaat doen als er NIKS is gebeurd?….nog minder dan waneer er wel eens iets is gebeurd.

als ik zeg dat ik er geen goede ervaringen mee heb dan is dat zo…en niet alleen ik…maar velen mensen hier in de buurt met mij.

ik heb genoeg ervaren met dit buro….dank je feestelijk..daar stuur ik mijn hond nog niet eens naartoe..

als er ingebroken word in mijn huis zal ik aangifte doen voor de verzekering…maar niet omdat ik de illusie heb dat mijn spullen terug gevonden worden hoor…

en als je kind aangevallen word hoef je ook niet te denken dat de dader daarvoor gestraft word.

voor een grote bek van een puber ga ik echt geen aangifte doen hoor..voor een vechtpartijtje trouwens ook niet meer maar dat is dus een kwestie van ERVAAR en je weet het,…

en ik maak zelf wel uit of ik kom prikken of niet…dara heb ik jou toestemming niet voor nodig geloof ik.

ik denk dat als je even goed nadenkt dat een sorry wel op zijn plaats is

p.s ik heb ook vrienden bij de politie hoor…en ik weet hoe zwaar hun werk kan zijn.en waar ze zo nu en dan mee te maken hebben…(en mijn baantje zal het niet wezen…voor dat werk..voor dat loon?…..(maar op ons buro zie je mij zeker niet verschijnen…zeker niet voor wissewassie's…en DOOR ERVARING.

• serine

doe maar….die komen toch niet langs om mij op te halen,…..

pff wat een reactie zeg…alsof ik zojuist terreur heb gepleegd…:D

• greenapple

Gaan jullie lekker?

• serine

sorry…ik vond de reactie richting mij nogal….

laat ik zeggen..bijzonder.

ik zal het hierbij laten.

• annelies gld

Afgezien van zijn gedrag naar een mens, beklaag ik ook die honden

Want die zijn een verlengstuk van zijn agressie

En de honden zullen dan ook niet opgevoed worden zoals het hoort

• desiree2

we gaan allemaal wel eens uit ons dak, dus okay en over tot de orde van de dag(tu)

• serine

ik lees nergens dat de honden aggresief gedrag vertoonden..ze waren groot en ze is bang voor ze en stonden in de weg…

ik heb zelf grote honden…die ook geen agressief gedrag vertonen…maar waarop mensen wel heeeeeeeel angstig op kunnen reageren…

enig verschil is dat waneer ik dat aan zon persoon zie dat ik ze dan even af leg…of een paar stappen weg loop…en geen grote mond ga geven..want ik begrijp wel dat je bang kan zijn voor grote honden als je hun lichaamstaal niet kan aflezen..en niet kan inschatten waneer ze je kunnen bijten..

net zoals mensen bang kunnen zijn voor muizen..

een hond aanklagen zonder dat hij wat doet..maar alleen maar omdat je er angst voor hebt is natuurlijk inreeel.

• serine

;)(tu)