op klaarlichte dag bedreigd

• serine

die man / jongen is ook bang alleen ontkend dat…of hefet het misschien niet eens door…en neemt daarom zon houding aan..;)

• greenapple

Bedankt voor je bericht. Je hebt volkomen gelijk.

Ik hoor aan alle kanten idd dat hij de onzekere factor in dit verhaal is. Ik ben zelf nog beetje onwenig maar ik kom er wel weer bovenop hoor. Ben sterk genoeg, dat zeiden mijn collega´s gister ook. Iedereen geeft ook aan dat ik het even tijd moet geven. Als ik nu de andere kant bekijk is hij gewoon zielig…

Ik ga lekker sporten nu… even alles er uit gooien!

• Dikkertje Dap

Tsja, ik had er dus wel melding van gemaakt. Een melding doen betekent niet per definitie een aangifte, en weet jij veel wat er met je melding gedaan kan worden cq opgelost kan worden. Het staat in ieder geval in het systeem.

Als we allemaal de gedachte gaan handhaven dat dit onze samenleving is, dan is het einde zoek !

Het staat in ieder geval geregistreerd, en dat vervalt eventueel na 5 jaar weer. Waarom zou je het niet doen ? Jij “voelt ” je bedreigd en dat zou reden genoeg zijn om dat serieus te nemen.

• Dikkertje Dap

Het gaat niet om getuigen e.d. maar wel om een registratie bij te houden van meldingen……

• serine

melding maken van iemand die wat zegt….een bedreiging en wat roepen…mevrouw voelt zich bedreigd…dara kunnen ze echt niks mee hoor…ook niet gebruiken bij een echte aangifte…

het enige wat je eraan zou hebben is dat de poltie weet dat het een lastig kereltje is…verder niet…maar als hij wat heeft geflikt weten ze dat zo ook wel…

daar hoef jij je tijd niet in te steken…

zou het nou verder een toegevoegde waarde hebben zou ik het wel doen…maar dat heeft het niet..voor de statestieken is het misschien leuk…maar verder kunnen ze er dus niks mee.

• desiree2

nu je dat zo zegt Moos, wat gebeurt er vervolgens met die registratie?:S

• serine

dat lees je dan een keer in de krant….

zoveel overvallen dit jaar en zoveel bedreigingen…;)

• Adnil

Bij bedreiging heb je altijd het recht om naar de politie te gaan.

Hou rekening ermee dat je een melding altijd kan maken en dat kan je ook telefonisch afhandelen.

Bij een aangifte moet je op het bureau verschijnen. Een aangifte wordt NOOIT telefonisch gedaan. En wil je niet te veel tijd verliezen voor een aangifte bel dan even van te voren en maak een afspraak dan ben je ook snel aan de beurt ook al zijn er tig wachtenden voor je.

De honden die je bedoel waren waarschijnlijk bordeaux honden meestal zien ze er kwaaier uit dan ze zijn maar goed hij kan hun ook zodanig opgefokt hebben dat ze van kwaad aardig soort zijn.

Jou keuze om geen aangifte te doen. hou het wel in de gaten en een grote mond terug geven mag altijd ze denken nl dat ze met honden mensen kunnen intimideren. En als je laat zien dat je niet bang bent dan druipen ze vanzelf wel af.

Op de vraag van Desirée wat er met de registratie (melding) gebeurd. In de 1ste instantie niet veel. Tenzij er meerdere klachten binnen gekomen zijn van zo'n persoon.

• Dikkertje Dap

Jammer Serine dat je er zo over denkt. Na een weekje vakantie lees ik dit even, maar een melding/signalement kan dus heel veel doen. Zie veendam; en dat heeft niets met publiciteit te maken. Maar je bent nogal een vaste prikker op het politie prikbord, dus je zal het wel weten……

DD

• serine

als jij zo goed weet waar ik regelmatig huis…zul je ook weten dat ik met aangiftes doen ook niet zulke beste ervaringen heb…;)