Taxi

• Bella

helemaal met je eens

• desiree2

daar heb ik het woordje NIET vergeten, wie zonder fouten is mag de eerste steen werpen

• annelies gld

Sommige dingen zijn inderdaad raar

Zo heb ik meegemaakt, dat een slechtziende man vrijwilliger werd bij ons, in het verpleeghuis, waar ik ook werkte( als vrijwilliger)

Hij werd opgehaald met taxi, en vervolgens werd hij achter een rolstoeler met vrouw gezet

En duwen maar

En pardoes reed deze man ,zo met vrouw en al, tegen een forse verkeersopstakel

Wij hebben dit als vrijwilligers aangekaart

Hoe dom is dit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• desiree2

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hier kan ik dus met mijn pet niet bij, grove onnadenkendheid

• Beate

Misschien een optie om Amsterdamse taxichauffeurs de klus te laten klaren. Die zijn vaak te beroerd om kleine stukjes te rijden;)

• desiree2

wat die Amsterdamse taxi betreft daar MOET echt het schorem verwijderd worden dus die hele taxi troep moet op de schop

• Beate

desiree2 Schreef:

——————————————————-

> wat die Amsterdamse taxi betreft daar MOET echt

> het schorem verwijderd worden dus die hele taxi

> troep moet op de schop

Ik dacht dat dat al gebeurd was. Loop een beetje achter sinds ik Adam heb verruild voor 't Zaanse.

• desiree2

tis nu een nog grotere bende, vooral die taxirijders die van een buitenlandse komaf zijn, dat is het ergste soort en die trekken zich van God noch gebod wat aan en blijven belazeren waar je bij staat en blijven korte ritten weigeren, en als ik het moet geloven is “men” er mee bezig:S maar waar men mee bezig is weet ik ook niet, ze zetten nu ook mistery gasten in dus het is afwachten geblazen wanneer we weer een “normaal” Amsterdams taxi bedrijf terug krijgen

• Dikkertje Dap

Ik vind amsterdam een fantastiche stad, maar ik zou er niet willen en kunnen wonen. Al die ellende……. ook met de taxi's… ik bedank even…… geef mij maar de ruimte, de rust en de stilte, helaas woon ik zelf in de randstad en ben ik hier gebonden, maar anders weet ik het wel…….

DD

• desiree2

ja dat geldt ook voor mij, ik ben hier nu eenmaal geboren en getogen maar als ik zou kunnen kiezen dan was ik hier allang weg