stoep sneeuwvrij

• jetta

zo mensen leuk onderwerp,sneeuw schuiven?heb je geen sneeuwschuiver een stok met een dunne plank is een uitkomst.Ik ben nog steeds aan het sneeuw ruimen,het blijft maar komen,hoe lang nog?

• melissa

ut is ook nooit goed :S:D

• serine

:D

• decency

Stoep vrij houden van sneeuw en de kinderen maar klagen dat ze hier niet langs kunnen met de slee. Ik heb m'n schouders verrot gewerkt om de stoep vrij te houden van sneeuw. Hier achter zit een doodlopende weg dus komt zeker geen gemeente, mijn stukje verschillende malen schoon gemaakt want als ze uitglijden tegen de auto zullen ze er echt geen briefje onder doen. Gister liep er een oude vrouw hier iets verderop en ging onderuit…. stukje van de gemeente wat iets op/aflopend is. Mijn zoon van 15 kwam thuis en is direct met sneeuwschep en schep aan het werk gegaan. De rest van de buurt is 1 glibber bende. Ik rij 5 min, om omdat ik met de fiets hier de wijk niet door kon. Gister kwam er eindelijk eens een sneeuwschuivertje want vandaag werd het huisvuil opgehaald. Veel gemeentes zijn erg laks in strooien. En er zijn zat buren die niets doen aan hun straatje, moeten ze zelf weten maar ik zal blij zijn als het eens flink gaat dooien. En gewoon keukenzout werkt perfect alleen als het gaat dooien en 's nachts weer opvriezen heb je de volgende dag helemaal een glijbaan.

• jetta

Tja,eindelijk is het zover!De dooi is begonnen en sneeuw verdwijnt.maar voor hoelang?Voor volgende week een nieuw koufront,die ons landje passeert,dus berg uw sneeuwschuiver nog niet op!

• Moira

t Dooit ! X( Hoef je ook niet meer sneeuw te ruimen :)

• desiree2

jaja maar we zijn er nog niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! het kan nog tot in maart gaan sneeuwen en vriezen:(

• serine

ik heb bij mijn auto snel de restanten weggeschept…voor dat dat weer op gaat vriezen en er een nieuwe pak komt..en het padje naar het hek is mooi vrij…

laat de nieuwe lading maar komen ..;)

• Moira

He, druk jij mijn zomerwens niet zo cru de grond in, wil je ;)

Oh, ik haat kou & sneeuw ! Zou t liefst in winterslaap gaan. Mijn baas vond dat geen goed plan, flauw he?

Groet, M

• desiree2

LOL>:D<