badzout kan tegenwoordig ook he? gaat je stoeppie meteen lekker ruiken…
ik heb me rot gehakt op dat stoeppie…ik ga pas ruimen als het gedooid heeft en weer opvriest… nou ja toen vond ik dat het moest…
en ik heb geen eens een stoep voor de deur…
nee van het schoolplein…
de kinderen hadden bij de doorloop van het hek een mooie glijbaan gemaakt…wat natuurlijke levens gevaarlijk is…
ik zag een vader bijna onderuit gaan….en ik voorzag problemen bij het ophalen die middag…dus tijd voor actie..
het hele plein werd me even te gek hoor…
ik woon aan zon landweggetje zonder stoep..huis staat direct aan de weg….dus thuis geen zorgen…ik heb van het hek tot aan de deur wel even zout gestrooid voor de eventuele visite…en de post bus hangt aan de gevel…en de postbode stapt niet eens uit om de post te dumpen…die draaid gewoon zn raampje open..(ze komen hier immers met de auto de post bezorgen)
Ik ben ook een aso die niet veegt.
Van de acht hier in de rij doen het er twee, waarvan eentje ook een stuk weg, precies ‘hun’ breedte helemaal veegt.
Als het er ligt weet je dat het glad is, als het weggeveegd wordt kan je je verraderlijk vergissen en blijf je aan de gang.
Nederland op zn smalst als je het mij vraagt, maar ja ik doe het niet..
Dit is een beetje kort door de bocht van mij hoor, ik kan het fysiek ook niet.
Ik draag àls ik lopend naar buiten ga ijzertjes onder mn schoenen maar zit meestal.
Lief heeft wel wat anders te doen want ik kan nog wel meer niet dan sneeuw ruimen..dus even wat genuanceerder, maar hier dus gewoon uitkijken svp.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?