voor de dames met een lange vaste relatie..

• An

Ik dacht dat ik gek was geworden ;)

• An

Vind ik ook dat zoiets privé is.

• JustineG

Hallo Wana,

Voor mij ook herkenbaar. Door ons drukke leven, werd het steeds minder. In de zomer kreeg ik tips hoe de relatie op te peppen via www.mannenfluisteraar.nl. We organiseren nu omstebeurt iets voor elkaar. Ook hebben wij datenights met een bijv. een thee ceremonie, dan praten wij meer en hebben wij aandacht voor elkaar. Soms gaat dit over in even lekker vrijen. :)

Groetjes, Justine

• wana

ik had het weggehaald omdat ik de discussie niet die kant op wilde sturen, die heb ik zolangzamerhand allemaal al wel eens gevoerd.

waar het mij om gaat is een ingedut seksleven, we doen het weinig en weinig spectaculair.

Echt iets ondernemen als justine doen we ook niet echt, al doen we wel veel leuke dingen samen,éénmaal in bed geven we de laatste tijd allebei de voorkeur aan slapen!

Ik vroeg me af of dit herkenbaar was, bij vriendinnen van me wel,dus vroeg me af of dit meer aan de orde is.

• serine

ja tuurlijk dat heb ik wel met vlagen ja…:)

lekker hoor..plof in je bed …en slapen..

• An

Het hoeft toch niet iedere dag te gebeuren om spectaculair te zijn?

En wat is vaak…. dat is toch ook voor iedereen verschillend?

Mijn man en ik hebben allebei een eigen bedrijf. Hij werkt van ‘s morgens vroeg tot ’s avonds laat. Ik werk 2 avonden in de week. Dan hebben we ook nog een druk sociaal leven…. dan is het af en toe ook wel fijn om eens lekker te bankhangen en tot een goed gesprek te komen…. of juist niet en lekker bij elkaar zitten. Geborgenheid is minstens zo belangrijk als sex. Maar…. als je dan wèl tussen de lakens ligt, ga er dan voor. Als het dàn maar niet saai is.

Verder snap ik best dat je dat weg hebt gehaald.

Ik probeerde alleen zo uitgebreid mogelijk op je vraag te antwoorden.

• Adnil

wij zijn nu 7 jar samen. we werken beide wisseldiensten dus lopen elkaar dan ook vaak mis. de relatie is prima. Ruzie hebben we nooit wel een woorden wisseling.

Tussen de lakens gaat t prima en er zijn dagen dat we het niet tussen de lakens het doen. Zijn we moe dan is dat geen probleem willekeurig een ander tijdstip van de dag kan het nl ook. Soms gaat het ook dagen niet omdat we dan echt langs elkaar heen lopen vwb ons werk nl de een komt thuis en de andere gat werken.