ongelooflijk walgelijk!

• Agnes

Ik kijk wel, in een verloren uurtje (Uitzending gemist).

En ik lach erom.

Het is een programma met een hele vette knipoog.

Hij heeft humor, die soms even te ver gaat…maar dat weten we toch?

Maar adrem is hij zeker.

En zijn gezondheid is niet te koop, zelfs in glamourland niet.

Ik kijk ook naar De Rijdende Rechter, Hello Goodbye(vind ik een geweldig integer programma),Bouwval gezocht,Een dubbeltje op zijn kant,Popstars,Andre van Duin.

Programma's,waar ik niet bij na hoef te denken.

Ik kijk en denk dan bij mezelf:“Ik ben blij dat ik die zorgen niet heb(hoe blijf ik rijk?), ben blij dat we in een huurhuis wonen (en geen bouwval hebben gekocht), ben blij dat we elke maand de rekeningen kunnen betalen en nog lekker kunnen leven ook (je leeft naar je inkomen) etc.”

Tuurlijk is het rot voor bv de mensen die bij DSB werk(t)en en volgende week hun baan( misschien ) kwijt zijn.

Maar die tijden zijn er eerder geweest, crisistijden en ook daar zijn we uitgekomen.

Laat mij maar lekker in mijn eigen schoenen staan,gewoon mezelf zijn.

Hoe anderen over me denken, zal me een zorg wezen.

Niet mijn probleem en zonde van mijn tijd.

Ik leef lekker in mijn eigen “glamourlandje”;)

• wana

T is volgens mij helemaal gebaseerd op ‘glamourland’met meneer Dröge.

Dat gekoketteer vind ik tijdens het zappen een halve minuut interessant. Gordon vind ik er helemaal geknipt voor met het hoge lach-of-ik-schiet- gehalte noem ik het maar.

Da's van alle tijden en vooral de ‘nieuwe rijken’ gaan er volgens mij prat op.

Het is een hele andere wereld ook al blijven mensen mensen,arm of rijk. Soms tijdens het langszappen vind ik het eerder gênant dan walgelijk.

Als je werkelijk zóveel geld hebt, koop dan een school in afrika of zo, doe er wat nuttigs mee. de smaak van champagne weet je op een gegeven moment toch wel?

ook ‘cribs’ op mtv vind ik stuitend omdat het zo eenzijdig is. Laat die rijke gemaakte figuren eens zien die er wat anders van doen dan het zwembad,de bioscoop en gevulde garage

(hoeveel auto's wil je hebben als persoon met twee handen en voeten..?)

• annelies gld

Dan vind ik hier in de PC, eigenlijk leuker

Jort Kelder brengt dat met een knipoog

De rijke mensen van huis uit,( oud geld) die gaan niet in de publiciteit

Vaak alleen de nieuwe rijken

Zien jullie ooit de mensen van Brenninikmeier op TV??? nooit dus!!

Alleen in de reclame van C en A, maar dat is business

• greet

eerlijk gezegd vind ik het wel leuk om naar te kijken.

en gordon ach zijn humor kan ik wel waarderen ik weet dat hij ook ziek is en ook denk ik dat hij een klein hartje heeft.

maar voor de vrijdagavond vond ik het wel een aardig progamma.

vannesa ja ,niet mijn type maar ja wat ze zei over verdriet dat is zeker waar.

verder vind ik haar niet leuk te gemaakt ook de andere vrouw weet haar naam zo snel niet ze zei dat haar dochter 1 jaar ouder was als haar.

popstars vind ik ook leuk kijk altijd dinsdag avond laat want op vrijdag krijg je gooise vrouwen ook leuk met een knipoog naar de rijken.

groetjes greet

• serine

en wat vanessa zei is waar…

maar wat zei ze erna?…ik vind het dan toch wel prettig dat ik daarna in die bentley weg rijd en niet in die volkswagen…:D

en daar heeft ze toch ook wel weer een punt ..;)

gevolgd door de statement…geld maakt wel degelijk gelukkig en het leven makkelijker..je kan er alleen geen geluk mee kopen..

(hetgeen ik ook altijd zeg dus…)

• Dikkertje Dap

Serine,

Het is zeker geen afgunst hoor…. sterker nog, ik zou mijn leventje er voor geen 1000% voor willen inruilen. Ik rijdt in een oude Ford Ka, houdt aan het einde van de maand niets over, maar gelukkig ben ik zeker.

Het zal voor mij een cultuurshock geweest zijn, aangezien ik NOOIT op commerciele zenders kijk. Ik ken dit soort programma's niet en was er toch ietwat verbaasd over. Jammer dat je denkt dat het afgunst is. Ik ben gezond en dat is mijn grootste goed, en daar kan geen euro tegenop.!!!

DD

• greet

natuurlijk maakt geld leven makkelijker je hoeft niet zo na te denken wat je evt in je boodschappen karretje gooit .

maar ook is het weer moeilijker je weet nooit wie je kan vertrouwen en wie je echte vrienden zijn.

maar geluk kan je niet kopen dat is zeker waar en er zijn zoveel mensen met geld die diep ongelukkig zijn.

ik zeg altijd je moet iets hebben om van te dromen en als je het misschien dan ooit krijgt ben je er blij mee.

maar als je met je vingers hoeft te knippen en je hebt het dan is de lol eraf daarom slaan mensen met veel geld soms zo door.

groetjes greet

• paul

Hé!

Er is geen bal op de tv

Alleen 'n film met Doris Day

En wat dacht je van net twee

Ein Wiener operette

Nee!

Er zit een knop op je TV

Die helpt je zo uit de puree

Druk 'em in en ga maar mee

De bloemen buiten zetten