sieraden

• Adnil

Heb zat en genoeg maar draag altijd dezelfde. gouden knopjes geerft van mijn mam, goud ketinkje met een hangertje waar man en kind in gegraveerd staan ( ipv ringeen bij ons trouwen hebben we hiervoor gekozen)

Mijn allereerste ring die ik van mijn 1ste lon gekocht heb jaren geeleden, een ring gekregeen van mijn man toen hij mij zijn liefde verklaarde, een gouden horloge gekreeeenv an de werkgever van mijn man omdat hij tig jaren is dienst is een een zilveren met gouden armbandje.

Enkele keren draag ik wel eens wat anders bij bv specale gelegenheden.

Heb nu manlief om een echte parelketting en oorbellen gevraagt. helaas weet hij niet waar te kijken en kan hij geen keuze maken in de vorm van de oorbellen. Moet hem dus daar bij gaan heelpen.

• iso

Sieraden irriteren me vreselijk als ik ze draag en daarbij heb ik ook nog een overgevoeligheid voor het meeste metaal.

Een paar gouden kettinkjes, een antiek zilveren filligraine armand, een brede geslagen koperen armband en een trouwring is alles wat ik heb.

Allemaal hoogst zelden gedragen.

Iso

• An

Ik ben dol op sieraden.

Ik heb er ook een heleboel, vooral armbanden en kettingen. Bij iedere nieuwe outfit koop ik ook een bijpassende ketting en armband. Maar ik draag ze helaas alleen als we uit gaan, of als we 's avonds visite krijgen. Gewoon overdag (als ik thuis ben) ben ik meestal in de tuin of in mijn atelier bezig en dat is nou niet echt geschikt werk om mooie sieraden bij te dragen.

Het enige wat ik dan draag zijn mijn trouwring en de trouwring van mijn overleden oma (daar zitten tandjes in verwerkt van mijn broer en mij).

• senne31

hoi an,

wat leuk dat je bij iedere outfit een bijpassend sieraad koopt.Leuk om te lezen wat sieraden voor iedereen betekenen.

Ik ga dadelijk weer lekker de zolder op om nieuwe sieraden te ontwerpen voor mensen die denken zoals jij.

Dat geeft mij een super gevoel!!

• An

Alleen wel zonde dat ik ze vrij weinig draag…. maar om ze nu onder de verf of aarde te smeren…. da's ook weer niet de bedoeling ;-)

Leuk dat je zelf sieraden maakt :-)

• senne31

ok,dus jij bent ook al zo creatief,maar dan met verf!Leuk,alleen kan ik daar niks van…

Ben eigenlijk wel benieuwd of hier meer creatieve mensen zijn.Misschien leuk om een nieuw onderwerp te starten.

• An

Kun je wel leren… bij mij :D

Ik geef schilderles ;-)

• senne31

nou nee,ik hou niet van vieze handen!Niet aan mij besteed.

• An

Hahaha!!!

Nou, ik ben een echte smeerpot…. Ik wil het materiaal voelen waar ik mee bezig ben, dus tsja, altijd verf aan de handen. En als er geen verf aanzit, dan zitten ze wel onder de zwarte aarde :D

Is wel een grappig gezicht om mijn handen op vakantie te zien, mooie verzorgde handen en nagels met een french manicure.

Bij thuiskomst wist ik na 2 dagen alweer waarom ik ze thuis altijd kort knip.

• senne31

grappig,dan zijn wij dus het tegenovergestelde!Als ik in de tuin werk doe ik dat met handschoenen.