dus ik snap heel goed dat er een vorm van waanzin optreed..en de mensen zelf actie gaan ondernemen
nergens staat dat ik het goedkeur…
ik schrijf alleen dat ik dat wel begrijp.
beetje jammer dat mijn woorden weer misbegrepen of in een goud schaaltje gelegd moeten worden.
mijn woorden worden verdraaid alsof ik het goed keur…en mij even moet worden uitgelgd dat het om verdachten gaat en niet om daders.. Aldus: serine.
Nee kijk hier ga je dus de fout in serine, nu schrijf je dat je het begrijpt, en dat doe ik dus ook. Maar eerder schreef je dat je er begrip voor heb, zie:
ik heb aan gegeven dat ik daar wel begrip voor heb, Aldus: serine 13/06/2009 12:25.
Dat betekend dus dat je het WEL goedkeurd, en er dus niets op een goudschaaltje gelegd wordt. Als je NEE bedoeld schrijf je ook niet JA en omgedraaid. Hier haal je twee wezenlijk verschillende begrippen door elkaar. Het één betekend begrijpen zonder het goed te keuren, en het ander waar ik op reageerde… Hetgeen wat Bern@dette in haar posting van 13/06/2009 10:45 schreef, heb ik niets op aan te merken. Waar ik tegen protesteer, is dat woorden een andere betekenis toegekend wordt als dat ze hebben. Als dat het niveau is, dan kunnen we beter gelijk alles in de open haard gooien. Ik neem het jou en anderen niet kwalijk, als je dingen verkeerd intepreteerd, maar heb dan ook de kl.o.ten om toe te geven, dat je er naast zat, en wat anders bedoelde, dan je hakken in het zand te zetten, voor dingen waarvan iedereen die de grondbeginselen kan begrijpt wat er bedoeld wordt… Groetjes v Hyperactief A-P.