yep dat mag je gerust zeggen . :X
http://13221.freegoodies.nl/?cc=1
Weet je serine, is volgens jou een logiusch gevolg he. In het geval waar Bern@dette het over had, gaat het over verdachten. Verdachten zijn NIET veroordeeld, maar zelfs veroordeelden kunnen onschuldig zijn. Geloof mij, ik ben niet geweldadig, maar de eerste de beste die het heft oftewel het recht in eigen hand neemt, en “mijn” belangen schaad, oftewel iemand van mijn naasten iets aandoet op een onterechte zaak. of zaken, maak ik persoonlijk af… Jij heb een terecht punt dat je met je poten van kinderen af blijft, en ik heb een terecht punt, dat je met je poten van onterecht verdachten c.q. veroordeelden afblijft. En als je dat niet respecteerd, dan heb jij nadat je denkt “recht” gehaald te hebben, een probleem, ongeacht de straf die mij wacht… Een onterecht veroordeelde of verdachte te grazen nemen, is vragen om moeilijkheden, en nog erger de dader vrij rondt laten lopen. Ik begrijp de emotie, maar walg van hersenloosheid, kijk maar naar de Schiedammer Parkmoord etc…. Groetjes v Hyperactief A-P.
Hyperactief A-P Schreef:
——————————————————-
>het over verdachten. Verdachten zijn NIET
> veroordeeld, maar zelfs veroordeelden kunnen
> onschuldig zijn. Geloof mij, ik ben niet
> geweldadig, maar de eerste de beste die het heft
> oftewel het recht in eigen hand neemt, en “mijn”
> belangen schaad, oftewel iemand van mijn naasten
> iets aandoet op een onterechte zaak. of zaken,
> maak ik persoonlijk af…
Dan doe je dus vervolgens het zelfde….
Mensen blijven verdachte tot ze zijn veroordeeld…. Dus ook jij mag ze niet af maken… Ook jij reageerd dan in dit geval met emotie net als mensen…
Hersenloze mensen bestaan niet Hyperactief…
Dan doe je dus vervolgens het zelfde….
Mensen blijven verdachte tot ze zijn veroordeeld…. Dus ook jij mag ze niet af maken… Ook jij reageerd dan in dit geval met emotie net als mensen… Aldus: Tries.
Wel bij het begin beginnen Tries, ik reageerde op mensen die eigenlijk vinden dat eigen rechter spelen moet kunnen, en ook al is dat emotioneel begrijpelijk, slim is het niet, het vraagt om fouten. Oftewel dat de verkeerde aangepakt wordt. En daar reageerde ik op, waarom ben jij niet gewoon eerlijk door te schrijven dat ik gelijk heb. Ik ben (ook al heb ik mijn bedenkingen over dit systeem) nog steeds voor de rechtstaat. Op het moment dat mensen eigen rechter denken mogen te spelen, en daarbij het risico nemen de verkeerde te grazen te nemen, moeten ze ook niet jammeren als er wraak terug verwacht kan worden. En ik sta die wereld niet voor, maar anderen schijnbaar wel, en daar reageerde ik op, en daar blijf ik ook bij.
Hersenloze mensen bestaan niet Hyperactief… Aldus: Tries.
In de context waarin ik dat bedoel, en dat begrijp jij best, is dat zachtjes uitgedrukt niet je hersens gebruiken als je op emotie reageerd… Groetjes v Hyperactief A-P.
Weet je serine, is volgens jou een logiusch gevolg he. In het geval waar Bern@dette het over had, gaat het over verdachten. Verdachten zijn NIET veroordeeld …aldus Hyper .
Wellicht is het slim om bij gemiste uitzendingen te kijken .
Het ging hier om een groep motorrijders die naar adressen gingen van pedofielen ,wat er dan precies ging gebeuren kwam niet echt duidelijk eruit , mijn idee was het intimideren van ….
De enigste die ze in beeld lieten zien was die oprichter van die rare partij die liefde voor kinderen normaal vind,die zelf inmiddels 2 keer bezoek had gekregen van de moterclub .
In dezelfde uitzending / onderwerp lieten ze een volwassen man zien die als14 jarige jongen misbruikt was door zijn voetbaltrainer ,ook hij heeft een site opgericht en ook hij is pedojager .
Buiten die ene ,lieten ze geen pedo,s in beeld zien .Dus verdachten en veroordeelde kwam niet duidelijk uit de voeten .
Ik vind pedo,s verschrikkelijk tuig , laat dat voorop staan …. maar voor eigen rechter spelen in dit geval met een groep motorrijders voor een deur van een persoon te gaan staan en rondjes te rijden vind ik waanzin . Bovendien toen de camera,s ze zouden begeleiden naar een nieuw adres kwamen er maar 5 motorrijders opdagen , wees dan een vent en treed uit de anonimiteit .
Helaas is intimideren nog steeds strafbaar .
Ik geloof nog steeds in deze rechtstaat overigens en ik geloof ook dat er heel wat misdadigers zijn die politie te slim af is en dat is volgens mij de kern van alles ,groetjes Bernadette
als jij slachtoffer bent…en de dader krijgt 80 uur papier prikken bij wijze van spreken…en jou leven ligt voorgoed overhoop…kan ik mij volledig voorstellen dat je dan redelijk verbitterd raakt..
pedo's die na hun stref weer terug in hun oude buurtje komen wonen…terwijl de kinderen van die buurt slachtoffer waren en nog steeds zijn van de gevolgen daarvan…en mijnheer de pedo die binnen een jaar weer vrijloopt…dat is niet te rijmen…
dus nee ik heb geen vertrouwen in de rechtsstaat…ze geven makkelijke en korte straffen…ten opzichte van de daad…in mijn ogen maar ook in de ogen van vele anderen…
laat staan in de ogen van de slachtoffers of de ouders daarvan..
dus ik snap heel goed dat er een vorm van waanzin optreed..en de mensen zelf actie gaan ondernemen
nergens staat dat ik het goedkeur…
ik schrijf alleen dat ik dat wel begrijp.
beetje jammer dat mijn woorden weer misbegrepen of in een goud schaaltje gelegd moeten worden.
mijn woorden worden verdraaid alsof ik het goed keur…en mij even moet worden uitgelgd dat het om verdachten gaat en niet om daders..
Ik ben geen klein kind…ik weet heel goed waar het om gaat…ik heb geen uitleg nodig…wel jammer dat ik mijn woorden weer eens uit moet leggen…waarbij ik het gevoel heb tegen een kind te moeten reageren. (daarom had ik er dus eigenlijk in de eerste instantie niet op gereageerd…)
ik reageerde op mensen die eigenlijk vinden dat eigen rechter spelen moet kunnen
als je mij daarmee bedoeld…want je reageerde immers op mij…
zal ik het even voor jou spellen…IK HEB NERGENS GETIKT DAT IK VOND DAT DAT MOEST KUNNEN….
ik heb aan gegeven dat ik daar wel begrip voor heb,….ik snap heel goed wat er gaande is en waar dat door komt.
Ik ben bij het begin begonnen Hyperacktief, En nee eigen rechter spelen mag niet NOOIT..
Dus ook niet als…….. Daar reageerde ik op Hyperacktief
Dus als jij iemand afmaakt omdat ze eigen rechter spelen en jouw of een naaste van jouw en jij maakt ze af
doe jij precies het zelfde…
Laat ik wel zeggen dat als iemand mijn kinderen misbruikt en of verkracht en die gene komt daar mee weg
Wil niet zeggen dat ik dat doe, maar misschien ben ik dan inderdaad net zo hersenloos, ik zou echt niet weten hoe ik zou reageren… Maar ook ik ben dan net zo schuldig…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?