vertrouwen in een relatie

• serine

het hangt af van de aard van de berichtjes..

waarschijnlijk heeft hij zich die 6 maanden terug zich ook vreemd gedragen…anders gedragen,en door bepaalde signalen die ze opving zijn er belletjes gaan rinkelen en is ze op zoek gegaan?..

en kwam dat dus tegen…

kennelijk heeft ze dit besproken,…ze tikt immers ook dat ie er weinig aan doet om dat vertrouwen terug te winnen…met andere woorden…hij heeft haar even wat beloftes gegeven maar gaat op de oude voet verder..

de relatie is kennelijk al een tijdje niet echt meer een ralatie…maar ja ze heeft een kindje..die ze de elende van een scheiding ook niet aan wil doen..

dat is moeilijk hoor.

eigenlijk weet ze wel wat ze moet…zorgen dat er een goede regeling voor haar kleine op poten word gezet…en misschien wel een huisje bij papa in de buurt zoeken..

• An

Maar waarom op zoek gaan naar msn/sms berichtjes? De aard van zijn berichtjes kan ze pas bepalen nadat ze ze gelezen heeft.

Ze had hem er toch ook naar kunnen vragen, of er iets aan de hand was? Door op zoek te gaan naar vreemde berichtjes, veroordeeld ze hem bij voorbaat al.

En wat kan hij nog meer doen, dan zijn woord geven? Dan is het aan haar om hem dat vertrouwen te geven of niet. Als ze hem dat vertrouwen (en dus een nieuwe kans) geeft, dan moet ze ook achter haar keuze staan, hoe moeilijk dat ook is. Vertrouwen kun je niet zomaar terug winnen. Dat krijg je van iemand en dat moet je dan zien te behouden door niet weer de fout in te gaan.

Waarschijnlijk is hij ook in haar teleurgesteld doordat ze zijn gangen na gaat. Ook dat vertrouwen is weg…

Een scheiding is heel erg moeilijk, maar een pappa en mamma die elkaar het leven zuur maken is nog traumatischer voor een kind.

Wat de juiste keuze is, kun je pas over oordelen als je in hun schoenen staat en niet vanaf de (virtuele) zij-lijn ;)

• serine

An Schreef:

——————————————————-

> Maar waarom op zoek gaan naar msn/sms berichtjes?

> De aard van zijn berichtjes kan ze pas bepalen

> nadat ze ze gelezen heeft.

klopt

> Ze had hem er toch ook naar kunnen vragen, of er

> iets aan de hand was?

En welk antwoord verwacht jij dan? ja schat ik ben aan het rommelen met andere vrouwen? ;)

Door op zoek te gaan naar

> vreemde berichtjes, veroordeeld ze hem bij

> voorbaat al.

Vandaar dat ze eigenlijk zelf al weet wat ze moet…;)

>

>

> En wat kan hij nog meer doen, dan zijn woord

> geven? Dan is het aan haar om hem dat vertrouwen

> te geven of niet. Als ze hem dat vertrouwen (en

> dus een nieuwe kans) geeft, dan moet ze ook achter

> haar keuze staan, hoe moeilijk dat ook is.

> Vertrouwen kun je niet zomaar terug winnen. Dat

> krijg je van iemand en dat moet je dan zien te

> behouden door niet weer de fout in te gaan.

> Waarschijnlijk is hij ook in haar teleurgesteld

> doordat ze zijn gangen na gaat. Ook dat vertrouwen

> is weg…

>

Ja nogmaals denk ik dat hij diegene is geweest die die signalen heeft afgeven waardoor ze hem is gaan wantrouwen..en hem is gaan controleren..als hij zich normaal was blijven gedragen(omdat er niks te verbergen was) had ze die behoefte niet gehad om hem te gaan controleren..die behoefte had ze wel…en vond ook nog zaken die niet door de beugel konden…dus haar vermoeden bleek waar.

> Een scheiding is heel erg moeilijk, maar een pappa

> en mamma die elkaar het leven zuur maken is nog

> traumatischer voor een kind.

Helemaal waar

> Wat de juiste keuze is, kun je pas over oordelen

> als je in hun schoenen staat en niet vanaf de

> (virtuele) zij-lijn ;)

En ook dat is helemaal waar…vandaar dat mijn reactie kort en krachtig was…dat zij zelf wel wist wat ze moest ;)

en het enige wat haar tegenhoud is hun kindje..

dus heel goed dat jij even bij deze benoemd wat nog traumitischer is voor een kind…;)

Misschien helpt het haar bij het maken van een goede keuze.!!

• mimi

Ik ben heel blij met de gedachten gangen van de reatie's. En wat er gezegt wordt is waar. Ik begon argwaan te krijgen toen hij zijn msn gesprekken snel weg klikte als ik er aan kwam lopen en zijn telefoon overal mee naar toe nam. En dan bedoel ik overal ook om even een plasje te doen.

ik zou er persoonlijk geen probleem van maken als hij mij dingen zou na lopen doordat ik niets te verbergen heb. En ik weet ook wel dat als ik het op de man afzou vragen dat ik geen : nou ja dat klopt! zou krijgen! en ik het liever zou weten dan voor hoe weet niet hoelang voor de gek gehouden zou moeten worden.

• paul

vraag hem gewoon naar de afzender van deze smsjes,

Als hij niks te verbergen heeft, kan hij dat toch gewoon zeggen ?

Zonder vertrouwen is een relatie op niets gebaseerd.

• Sandy

Boos=Betrapt……

Een gesprek erover aangaan, en JOUW gevoelens erbij uiten die het oproept. Ik lees nu regelmatig om te vragen naar de afzender. Maar ik denk dat jij wel weet wat er gaande is, je wilt bevestiging in jou emotie.

Nou, die krijg je. Het klopt niet, en je mag binnen een relatie best af en toe om verantwoording vragen. Aan jou wat je doet als hij die daadwerkelijk aflegt….

Succes.

• Sandy

Vertrouw op je vrouwelijke intuïtie….

Net zoals dat kriebeltje wat je kreeg bij die MSN gesprekken….;-)

• serine

vraag om de afzender

het domste advies ooit…

alsof je van een bedrieger of leugenaar eerlijk antwoord zou krijgen..

ja schat dat smssje heb ik van een leuk vrouwtje waar ik achter aan zit….sure>:D<

• Sandy

Ja schatje, ik zoek een verzetje en wat spanning met een vrouw die niet midden in de peuter snotdoeken en luiers zit…..

Pffffff