vertrouwen in een relatie

• mimi

Ik zit met vertrouwen in je relatie,

mijn vriend heeft vreemde gesprekken gevoerd op msn. en die heb ik onderschept. dit is al een maand of 6 geleden. nu kan ik hem niet vertrouwen. ja als hij zijn best zal doen dat hij wel te vertrouwen is maar daar doet hij niets voor eigelijk. dan zeggen dat hij het nooit meer zou doen. maar is wel weer gebeurd. Dit komt door mij zegt hij als ik verander zou hij ook veranderen. ik zie vreemde smsjes. en hij kan alleen maar boos worden dat ik dingen onderschep. Wat doe je in zo'n situatie

• charlene

Op de man af vragen waar die in godsnaam mee bezig is .laat hem maar verantwoorden waar die vreemde msn gesprek jes van zijn.Het kan onschuldig zijn maar zo niet .Moet je hem toch ff de oren wassen je ben geen jojo.En dat doet die omdat jij moet veanderen.Nou een hele vreemde eis vind ik dit.Waarom zou je moeten veranderen hij kent je toch.Ik denkd at hij ijn gangen moet gaan veranderen want anders zie ik de ze relatie somber is als je elkaar nou al niet vertrouwen.Een heel goed gesprek wil ook wel eens helpen en als je sterk ben moet je van hem ook het een en ander eisen zo niet kappen ermee.Maar geef het een kans en blijf je met dit onbestmed gevoel zitten spijkers met koppen slaan.Ik ben daar altijd gauw klaar mee laat je niet gebruiken.

• serine

eigenlijk weet je het antwoord zelf wel;)

• purk

weg gaan……

• Hyperactief A-P

Iemand die niets te verbergen heeft, wordt niet boos, oftewel bingo… Wat je ermee doet, is aan jou, en aan niemand anders. Groetjes v Hyperactief A-P.

• mimi

bedankt voor de berichten en ja eigenlijk weet ik wel wat ik moet doen. Maar het is zo moeilijk er is ook nog een kindje van 1.5 in het spel. en ik blijf maar hopen dat hij dingen in gaat zien en veranderd.

• charlene

Wat wil je zelf ongelukkig in een relatie zitten of er een leuke tijd van maken met je kindje.Je vertrouwd hem toch al niet.

• Da-Is

Ik snap je dilemma doordat er een klein mensje bij betrokken is maar bedenk wat voor beeld je dit kleine mensje wil meegeven voor de toekomst. Liefde en respect is iets wat je als grondslag vanaf thuis moet zien en voelen. Door iets af te kappen wordt het leven vaak veel mooier. Je zult even door een dal moeten maar beter wordt het altijd.

Succes (tu)

• allerliefste

Ik denk dat het de spanning is! Maar hoe heb je die berichten onderschept? Ik ben namelijk geen voorstander van elkaar controleren. Ik vind dat je dingen ook binnen een relatie prive moet kunnen houden. Zelf voer ik ook wel eens gesprekken via de msn die mijn partner helemaal niets aan gaan. En dat zijn dan echt geen “vieze”gesprekken, maar gewoon over dingen die je in vertrouwen door iemand verteld worden. Dat hoeft de ander niet te weten. Vaak is het wel zo dat dat soort dingen niet zomaar gebeuren en dat er dan al iets niet helemaal goed zit in je relatie. Ga daar eens naar zoeken, naar wat dat is en hoe je dat op kunt lossen. Pas wel op met controleren van de ander, want dat kan juist een hele foute uitwerking hebben. Onder het mom van ze verdenkt me er toch al van dus dan kan ik het net zo goed ook doen!

Veel succes

• An

Wat is de reden dat je zijn privé berichten onderschepte?

Had je al een vermoeden?

Ik zou er ook niet blij van worden, wanneer mijn man, stiekem, mijn gangen na zou gaan, dan zou ik echt woedend worden.

Terwijl ik het weer geen probleem zou vinden, wanneer hij over mijn schouder mee zou lezen.

Ik kan me dus van jouw vriend wel voorstellen dat hij boos wordt, wanneer je dingen onderschept.

Vertrouwen komt wel van 2 kanten. Als jij je vriend niet vertrouwt en dat ook laat blijken door dat soort actie's, dan zal hij je ook niet zomaar in vertrouwen nemen, door je die smsjes of msngesprekken te laten lezen….

Misschien waren ze in zijn ogen wel onschuldig en zie je dingen die er niet zijn ?

Geef hem in eerste instantie het voordeel van de twijfel en praat het uit!

Probeer rustig te blijven en val hem niet aan. Ga erover in gesprek en probeer eruit te komen.