Waarom maken mensen zich toch zo druk om een prikbord !!!

• charlene

Heb er totaal geen moeite mee alles went,

• decency

De modjes niet maar de hoofdbeheerders wel. Anders even mail naar startpagina, ik had gehoord dat stoppen met roken bord ook niet in de cockpit kon komen, is later wel opgelost, dus even geduld ;)

• decency

Nou die opmerking had ik van jou niet verwacht Charlene…. hahahahahahaha ;)

• anna 26-11-07

Hoewel ik na mijn eenmalig mislukt prikavontuur hier beloofd heb niet meer te komen, wil ik toch nog een keertje reageren Met verbazing lees ik hier een topic van een moderator die klaagt over de reacties van “haar” prikkers op een ander bord. Ik vind dit niet van veel respect getuigen naar “jouw” prikkers.

Met een beetje inlevingsgevoel zou je je b.v. kunnen voorstellen dat er mensen zijn die heel veel moeite hebben met de kleine letters en kleuren terwijl ze toch heel graag willen blijven prikken.

Ik ben er zeker van dat “mijn” modjes zo niet zouden reageren.

Groet.

• Patricia

Anna als je goed leest heeft ze het niet niet over haar prikkers, maar gaat het om ergens anders,

en ja er zijn mensen die het wel heel bont maken omdat ze de nieuwe layout niks vinden…

en doen als of er oorlog is uitgebroken of zo ;)

• Dikkertje Dap

Hoi Det,

Omdat dit nederland is, en we altijd iets te zeiken moeten hebben (helaas) :S

Liefs DD

• anna 26-11-07

De laatste 3 borden waar zij bij betrokken was zijn nu om. HIER wordt niet zo gezeurd maar op andere borden wel. Ik ben het met je eens dat dit niet de borden hoeven te zijn waar ze modje is maar je kunt er naar mijn mening wel degelijk uithalen dat het om de andere bordjes gaat waar zij moderator is. Om dan nu te beweren dat ik niet goed lees…..mwah. ;)

• Patricia

hihihi Zou dat het zijn?

Sommige mensen kunnen slecht tegen veranderingen kan ik me wel wat bij voorstellen, maar mensen moeten wel aan hun hart denken hoor leven is daar veel te kort voor :)-D

• Dikkertje Dap

Helemaal waar Tries, mijn hemeltje, we hebben het over een prikbord, niet over enorm grote levensvragen ;) Hou is op zeg…….

Maar goed, verbaas U niet, verwonder U slechts…….

DD

• anna 26-11-07

Laat maar zitten, weet weer waarom ik hier niet meeprik. :?