Waarom maken mensen zich toch zo druk om een prikbord !!!

• Bern@dette

Sinds gisteremiddag zijn de laatste drie prikborden waar ik bij betrokken ben “om ” gegaan naar de nieuwe lay-out .

Hier vallen de reactie,s nog wel mee …… maar op sommige borden heb ik de afgelopen periode met verbazing de reactie,s gelezen .

Op zijn zacht's gezegd weinig positief .

Waar maakt men zich toch zo druk om , het is maar een lay-out die veranderd is ,groetjes Bernadette

• decency

Het is net een andere route die ze moeten rijden, ineens zit alles net even anders en dat is wennen. Mijn bord is al een tijdje geleden omgezet en toen waren er nog div. problemen die inmiddels zijn opgelost. Mensen klagen nou eenmaal snel als alles even anders wordt dan het altijd is geweest. Zelf positief blijven en de voordelen er van inzien, binnen een aantal dagen/weken dan weten ze niet meer beter. Ik vond het juist verwarrend dat sommige borden wel waren omgezet en sommige niet, stoorde me juist op ten duur aan de borden die nog niet waren omgezet. Dussss het gaat wel goed komen met de bordjes.

• Patricia

Tja veranderingen he Det….

Ik vind een aantal nieuwe opties juist onwijs makkelijk…

Als je een nieuwe auto heb moet je ook even wennen :P

Weet ik ook alles van, eenmaal aantal keer gebruikt weet je niet anders meer >:D<

Gr Tries

• Patricia

Zit alleen even waarom mijn handtekening niet verschijnt misschien nu wel?

• Patricia

Ja dus (:D

• ???zoeff ???

als bezoeker heb ik er ook geen moeite mee

maar als mod op een andere pagina lopen we tog tegen aardig wat problemen aan moet ik zeggen

• decency

Even via de cockpit naar het beheerders prikkie gaan, daar staan misschien al een hoop antwoorden op bepaalde vragen. Ik was ook helemaal van het padje af toen het aangepast was maar op ten duur kom je er vast wel uit.

• Patricia

Dat loopt nog niet zo als we graag willen inderdaad :( zoeff

Hoppelijk wordt ook dat gauw opgelost

• Patricia

Daar kunnen modjes niet in decency.. Dat loopt nou net even wat anders nu

• serine

daarom ging ik alvast zeiken om het zeiken van de week…

en gelukkig…is dat hier zeker heeeeeeeeel erg mee gevallen…

leuk dat het ook eens goed kan gaan op zon bord ;)