he he

• Patricia

Pas jij toch ook bij!!!! kom op zeg!

8-)(:D

Gr Tries

• serine

er gaat een wereld voor mij open zeg….>:D<

hahahahaha

• decency

Nou zo te zien is alles aangepast, zelfs de kleur, ik had ineens alles weer als “nieuw” staan, ook op andere borden…. hopen dat dit het enige probleem is.

• Hyperactief A-P

Ja dat had ik i.d.d. ook decency, nou je dat schrijft, op de al vernieuwde borden stond bij mij opeens ook alles als nieuw. Groetjes v Hyperactief A-P.

decency
  • Patricia

Het is een nieuw systeem, en die weet dan niet wat je wel en niet hebt gelezen ;)

Vanaf nu zal dat verder weer in orde zijn ..

Gr Tries

• serine

ja dat had ik dus ook…

• decency

Dan zijn er een paar borden omgezet die ik volgde, lettertjes waren ook ineens weer klein, ik wilde m'n jongens al de schuld geven die bezit hadden genomen van mijn laptop maar met de control knop en het muiswieltje heb ik alle letters weer op de juiste grootte gekregen! :)

• decency

Ik heb alles gemarkeerd als gelezen en ben gewoon opnieuw begonnen… nu werkt het dus wel goed. Ik vind het jammer dat de kleuren zo verziekt zijn op al die borden, pak m'n lasbril er wel bij :) Mijn eigen bord was niet meer te lezen dus heb alles terug gezet in de standaard kleuren maar vind de nieuwe borden super, alles komt bovenaan waar op gereageerd wordt.

• Hyperactief A-P

Oké decency, daar kreeg ik op het A-P bord ook al een klacht over. Overigens is de quote van jou in mijn posting van 10/06/2009 01:02, ook niet zoals het zou moeten zijn, de quote is helemaal leeg zag ik. Groetjes v Hyperactief A-P.

• Hyperactief A-P

Andere borden die al functioneerden kwam ook alles als nieuw te staan Tries, en niet alleen degeen die vernieuwd waren, van die is het logisch. Groetjes v Hyperactief A-P.