he he

• Hyperactief A-P

Velen klagen over hun uiterlijk, maar niemand over zijn verstand……..

Leuke uitspraak Hyper……… Aldus: Dikkertje Dap

Dankjewel Dikkertje Dap, ik zal ze regelmatig verwisselen, de eerste die ik had was deze:

“Politiek is de kunst van het berekende bedrog, maar zo, dat de betrokkenen er niets van merken.” James Rodney Schlesinger

Voor de rest valt het me op, dat de opmaak van de layout nog ontbreekt. Groetjes v Hyperactief A-P.

• Patricia

Hyperactief A-P Schreef:

——————————————————-

>

> Voor de rest valt het me op, dat de opmaak van de

> layout nog ontbreekt. Groetjes v Hyperactief A-P.

Wat mis jij nu dan nog Hyper? want volgens mij is er bij mij allees aanwezig

Gr Tries

• Hyperactief A-P

De opmaak bij het beantwoorden mis ik Tries, dus het stukje boven waar je beantwoordt, de schuine letters/ dik gedrukt/ kleuren/ vraagteken e.d. Groetjes v Hyperactief A-P.

Dat ik net schuine tekst had, kwam omdat ik hetzelf handmatig erbij gedaan had, en bij de elektronische handtekening heb ik de HTML standaard staan. Maar het hulppaneel om die mogelijkheden makkelijk te kunnen doen, ontbreekt op dit moment bij mij, alleen op dit prikbord.

• Patricia

Ja klopt Hyper.. zie het nu ook

Weet dat dit later als het goed is er ook bij komt, maar zal er een melding van maken

Bedankt

Gr Tries

• serine

ik weet dat je mij gaat slaan….maar ik zeg het lekker toch…

ik mis mijn…S….'s….:D:D

jeetje..moet je rechts zien bij dochterpagina's en populairste links van hier…ik snap nu het doel van de rooie balk hier :D:D

• Patricia

Ja ja Serine whahwha daar hebben we het over!!!!!

En ja jij moet het weer zeggen he! zal niet waar zijn ;)

Gr Tries

• Hyperactief A-P

Geen dank Tries, graag gedaan. En voor serine, ha, ha, ha, er kan nu beter het vrouwengebruiksvoorwerp prikbord van gemaakt worden LOL. Bizar… Groetjes v Hyperactief A-P.

• Patricia

serine Schreef:

——————————————————-

> jeetje..moet je rechts zien bij dochterpagina's en

> populairste links van hier…ik snap nu het doel

> van de rooie balk hier :D:D

Hihi Wie weet kan je er nog van leren staan best aardige links op de vrouwen.startpagina.nl

Niet alleen prikbord lezen he!

Maar de sssssss staan er nu ook!X((tu):)-D

• serine

(:P) super ..

ja helaas ik kom nooit verder dan het prikbord…ik wist niet dat het achter dit bord zo sexueel gestemd was met de dames hier:D

• Hyperactief A-P

Yep nu is het compleet Tries, de layout staat er. :)-D Groetjes v Hyperactief A-P.