Nah…dit vind ik een enorme storm in een glas water.
Hyper, dat is ingevoerd omdat er duizenden mensen (mannen ook) in de prostitutie drie maandlonen in een maand verdienen. Vaak is daar een sociale uitkering. Met alle respect voor de door gewinterede h o e r en in ons land….maar ik wil geen belasting betalen voor de h o e r e n in Nederland. Dus dit verhaal is belastingtechnies naar v9ren gekomen. Net als ons softdrugs beleid. Het mag eigenlijk niet…maar toch wil de staatskas gespekt worden door die ilegale dingen;-)
Dus bordelen hetzelfde verhaal. En aan de ene kant is dat niet verkeerd. Weet jij hoeveel minderjarige, en illegale hier werken? Als alles geregistreerd staan, is het beter in de gaten te houden. Daarbij, als iemand (man of vrouw) jaren dit gedaan heeft, heeft die ook recht op pensioen.
Ik vind dat je nu enorm overdrijft, en wat neerzet wat gewoon niet zo is. Mochten ze mij verplichten om daar te zitten, dan kan ik opeens niet meer neuken. Als ik achter de lopende band geplaatst zou worden, zou ik alles van de band af laten kletteren….
Mannen half werk bieden zodat ze nooit weer komen kan ik ook.
Zoals ik niet geschikt ben voor de bouw, ben ik dat ook niet daarvoor….
En ik laat mij ook niet wat wijsmaken dat ze mij kunnen dwingen. Dan moet de hele grondwet aangepast worden. Nogmaals, storm in een glas water!
San