De herdenking

• Sandy

Nah, dat het “meestal mannen zijn” wilde ik eigenlijk niet eens ter discussie stellen;-)

En soms kan men al “geesteziek”raken van onze huidige maatschappij:-(, hoewel we “wanhoop”geen geesteziekte mogen noemen.

San

• Dikkertje Dap

Vanmiddag een 4 jarig jongetje uit Apeldoorn verdronken! Wat een trieste bedoening allemaal momenteel. En uitgerekend de nacht na de herdenking overlijdt alsnog de vrouw. Voor haar alsnog een kaarsje!!!!!!

DD

• Hyperactief A-P

Dat bedoel ik Sandy, het systeem is ziek, en dat moet veranderen, decennia's terug was ik nog trots op dit land, daar blijft steeds minder van over. Zorgmanagers die met 850.000 Euro wegkomen, personeel die het vuile werk doen en waar geen geld voor is, en de zorbehoevenden die uit bezuinigingsoverwegingen afgepast 1 luier vol mogen sch.ij.ten. Dat soort schandelijke misstanden moet een halt toegeroepen worden… Groetjes v Hyperactief

Sandy schreef:

>

> Nah, dat het “meestal mannen zijn” wilde ik eigenlijk niet

> eens ter discussie stellen;-)

>

> En soms kan men al “geesteziek”raken van onze huidige

> maatschappij:-(, hoewel we “wanhoop”geen geesteziekte mogen

> noemen.

>

>

> San

• Agnes

We hadden het hier over een herdenking.

Een herdenking van slachtoffers van T.

Of heeft hij geen slachtoffers gemaakt?

Juist.

• Hyperactief A-P

Ja hij heeft 7 slachtoffers gemaakt Agnes, maar om terug te komen op die herdenking, zie mijn stukje daarover in mijn posting van 10-05-2009 16:06. Groetjes v Hyperactief

Agnes schreef:

>

> We hadden het hier over een herdenking.

> Een herdenking van slachtoffers van T.

> Of heeft hij geen slachtoffers gemaakt?

> Juist.

• melissa

Altijd maar bezig met je eigen verhaal.

Bah……..

• Hyperactief A-P

Wat is een herdenking waard waar niet iedereen uitgenodigt wordt die niet precies spontaan mogen zeggen wat ze willen?

Wat is een herdenking waard, waar bestuurders bijstaan die deze samenleving hebben laten verharden van wat die nu is? Groetjes v Hyperactief

• Hyperactief A-P

Mede door dit soort onbegrip, kunnen mensen tot afschuwelijke daden komen melissa, denk daar maar eens over na. Groetjes v Hyperactief

• Dikkertje Dap

Zullen we er maar van uitgaan dat het voor de nabestaanden mooi en goed is geweest? Moet daar verder over gediscusieerd worden?……

We mogen in onze handen klappen dat we de herdenking hebben kunnen en mogen zien, en om daar nou een discussie over op touw te zetten is mijns inziens een doel te ver. Er valt nog genoeg over te discussieren, maar laten we het hier maar bij laten lijkt mij. Een ieder heeft dit op zijn manier beleefd.

DD

• Hyperactief A-P

Ik vindt dat je zonder meer gelijk heb Dikkertje Dap dat een ieder het recht heeft om dat op zijn eigen manier te beleven, en wil daar ook zeker voor de mensen die daar steun aan gehad hebben (en die zijn er) niets aan afdoen. Maar ik zal me tot in de lengte van de dagen blijven strijden tegen onrecht waaruit dit soort dingen voort kunnen vloeien. Ik heb de laatste week genoeg verborgen woede gehoord en gezien bij mensen die niet ver van Karst T. verwijderd zijn kwa uitbarsting, en dat zou iedereen zorgen moeten baren. Voor de rest geen zorgen, want in andere discussies doe ik niet meer mee, er is genoeg werk aan de winkel in de maatschappij zelf, om mensen weer nader tot elkaar te laten komen, voor zover dat uiteraard nog mogelijk is. Groetjes v Hyperactief