wie o wie.....

• Sandy

Nou, precies.

geld maakt niet gelukkig is denk ik gemaakt door mensen zonder geld. Net zoals ene man die klein geschapen is verzonnen heeft dat de maat er niets toe doet!;-)

San

• Beate

“Waarom voelen vrouwen zich altijd aangevallen op het moment er aan het licht komt dat wij vrouwen best van luxe houden?????”

Calvinisme, Sandy. Er zijn nog steeds teveel mensen hier in het land, die denken dat vrouwen zich moeten wegcijferen, zuinig zijn, niet van sex mogen houden…Ga zo maar door.

Persoonlijk: heerlijk, alle leuke dingen die je met geld kan doen.

Enne…ken ook veel mannen die van luxe en comfort houden, maar dat schijnt beter geaccepteerd te zijn.

Groet,

Beate

• Sandy

;-)

• Sandy

Mijn belangrijkste en grootste bezit is mijn vrijheid.

• Desiree2

woehaaaaaaaaaaaaaahahaha

• Desiree2

je bent als vrouw in mijn ogen wel een oen wanneer je trouwt met een man zonder baan en zonder inkomen, dus een beetje geld, lees inkomen uit arbeid of eventueel een Trust zal toch altijd welkom zijn , en dat heeft dus niks te maken met “uit zijn op geld” doch met gezond verstand

• Beate

Je kan als vrouw ook je eigen geld verdienen :)

• Tries

Je zal toch een heel oud vrouwtje zijn en bulk van de centen en dan een jong gespierde vent van 25 aan de haak kunnen slaan zonder geld weten dat hij het waarschijnlijk voor het geld doet, tja ;) oen?

whahhwa

• Tries

Of door de mensen juist met geld, en toch niet kunnen kopen wat ze werkelijk nodig hebben…

Vandaar dat er altijd een zinnetje achter aan komt

geld maakt niet gelukkig maar tis toch verd***mt makkelijk als je het hebt!

gr Tries

• Paul

zoiets zie je veel in detectiveseries.