By the way wat ik nog was vergeten te zeggen is dat ik ook bewust niet kijk naar menig afgrijselijk beeld omdat ik ook tot de conclusie ben gekomen dat mijn brein daar niet beter van wordt!!!!!!
nee ik begrijp je heel goed maar………. wat doet het met je brein? wordt je er wijzer van? zijn het leermomenten? etc etc ik denk dat we onszelf er erg mee pijnigen, maar ik begrijp je standpunt en misschien loop ik er wel voor weg dat weet ik niet maar wanneer ik een dergelijk verhaal al lees dan is mij dat voldoende, je kunt op het internet ook het doodstenigen van vrouwen letterlijk zien of het door het hoofd schieten van vrouwen die niks hebben misdaan, allemaal uit die zelfde arabische wereld, ik heb het gezien en toen dacht ik dat is niet mijn wereld en ik hoef die soort zaken nooit meer te zien.
Heee Dees, beetje late reactie maar toch……
Ik snap jou heel goed, je argumenten zijn meer dan duidelijk. En idd, ik wordt er niet beter van, ik sla het op tussen mijn oren, het houdt mij bezig!!!! Het vervuilt mijn denken…… Weet je nog dat jij zo getraumatiseerd was door die uitzending, dat heb ik nu van dit bericht en van die beelden. !!!!!
Eigen schuld dikke bult zou je haast zeggen……..
Deze week ben ik begonnen aan mijn nieuwe functie, veel ellende enz…., maar ik kan daar beter mee omgaan als met dit bericht en deze beelden.
Wens je een fijn weekend.
Liefs DD
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?