eerlijk waar, ik persoonlijk kijk liever naar een prachtig mooi schilderij dan naar een lelijk schilderij, tis natuurlijk wel een questie van smaak dat is waar want wat ik mooi vind hoef jij niet mooi te vinden snap je me;-)
yeps, het oog wil ook wel wat. Je ziet het in Nederland ook bij de X-Factor en Idols en de andere programma's zodra ze door zijn, worden ze onder handen genomen en krijg je van die eenheidsworst ala Leco (zoals ik dat altijd noem) Alle BN-ers lopen toch met dezelfde kapsels en make-up. En daar moet je wel in mee gaan. Is blauw nu weer in, is het over 4 maanden weer uit, kortom allemaal geldklopperij. Nou een knap mens die mij wil metamorfose en mij net zo lekker laat voelen als dat ik me nu voel. Als ik make-up gebruik zou ik de hele dag lopen stressen dat m'n mascara doorloopt e.d. Ik hoop dat deze vrouw in elk geval zichzelf mag blijven en zich niet gek laat maken door de hele hype erom heen. Paul Pott, heeft nu ook een gaaf gebid omdat die ene afgebroken tand erg storend over kwam.
De volgende uitzending van haar zal ze inderdaad wel aangepast zijn aan de vereiste showbiznormen .
Maar nu is ze op haar stem beoordeeld en niet op haar uiterlijk ,een miljoenencontract schijnt ze al binnen te hebben .
Haar moeder overleed vorig jaar en die heeft ze op haar sterfbed beloofd om serieus “ iets te gaan doen ” met haar stem ..
Zo eenvoudig kan iets zijn , groetjes Bernadette
Wat jij mooi vindt hoef een ander niet mooi te vinden Dees. Wat ik een mooi schilderij vindt, kun jij foeilelijk vinden. Zo is het ook met mensen.
En nu luister ik heel veel naar muziek, meer dan dat ik tv kijk, en dan ben ik absoluut niet bezig met het uiterlijk van degene die mij dat mooie muziekstuk geeft.
Zoveel mensen, zoveel smaken. En in mijn beleving draait het in de muziekwereld nog steeds om de “muziek” niets meer en niets minder. Maar ik luister denk ik ook op een andere manier naar muziek omdat mijn vriend in de muziek zit. Heeft conservatorium gedaan, is hier niet verder ingegaan vanwege omstandigheden.
Maar goed; een stem is een stem, muziek is muziek en ons uiterlijk hebben we gekregen. En als je bij voorbaat door een jury al te kakken wordt gezet, tsja, daar heb ik persoonlijk erg veel moeite mee.
DD
kippevel zo mooi en zuiver.
en ja inderdaad ze deden er een beetje lacherig over maar ze blaasde heel de zaal omver.
en ik vind laat haar blijven zoals ze is zichzelf.
niet dat ze geen leuke kleding of leuk kapsel mag hebben maar vooral haar herkenbaar laten en dicht bij zich zelf dat is puur.
en ik vond haar wel grappig het deed haar niks ze wist wat ze kon dat vond ik super.
ik gun haar een mooie loopbaan in de muziek.
groetjes greet
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?