Ongelovelijk!!!

• Tries

Wat een stem!!! zo zie je maar

http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY

Gr Tries

• decency

Bizar he? Het lelijke zwaantje heeft een keeltje als een klok ;)

• Swartdam

Het is nog grappiger om te zien hoe jurie en publiek in eerste instantie reageerde .

Cynisch maar ook lachend totdat ze begint te zingen .

De dame schijnt al een miljoenen contract binnen te hebben en terecht .

Hier kunnen gelijksoortige programma,s en vooral de jurieleden van die programma,s nog wat van leren .

Zeker de manier waarop ze denken proffesioneel bezig te zijn .

Jong en strak gaat door , ouder kan ineens niet meer zingen .

Deze vrouw heeft ze mooi allemaal te pakken , gr Bernadette

• Tries

Precies Bernadette, vandaar mijn opmerking zo zie je maar

gr Tries

• Rebecca

Ontroerend vond ik het!

Geweldig!

• decency

Het is wel vaker voorgekomen dat ze vol afschuw iemand het podium op zagen lopen. We kennen allemaal de beelden van Paul Pott nog wel. Ik vrees alleen dat deze vrouw door een strenge metamorfose gewerkt gaat worden totdat ze wel een beetje aan het ideaal beeld voldoet.

• Desiree2

ja ik vond het ook erg ontroerend ben benieuwd naar hoe ze haar zullen gaan transformeren naar een persoon die acceptabel is voor het podium want dat vind ik altijd zo knap hoe visagie en kapper dat kunnen, staaltjes van kunst maar zij heeft een stem die klinkt als een klok wat fantastisch

• Dikkertje Dap

Ik vind dit dus echt super!!!! Zo'n dijk van een vrouw die overal sch….t aan heeft.

En waarom transformeren. Komaan zeg……… ik baal er soms zo van dat alles om het uiterlijk moet draaien. Deze vrouw zingt als een nachtegaaltje, straalt als een parel, wat wil je nou nog meer.

Laat haar gewoon haarzelf zijn en vooral blijven! Das het belangrijkste van alles. Als ik een CD van haar draai hoor ik ook alleen haar stem en zie ik ook niet haar uiterlijk. Trouwens ik ken genoeg beroemdheden die het nakijken niet waard zijn hoor!!!!!!

Een compliment voor deze wereldvrouw

DD

• Desiree2

ja maar zo puur natuur zoals zij is zal een stuk minder verkopen dan als ze even met haar aan de slag gaan en daar ben ik echt van overtuigd, het zal nu om de centen gaan , zij wil wat verdienen en de maatschappij zal van haar een en ander verlangen dat is zaken doen

• Dikkertje Dap

Heb je gelijk in Dees, ik weet het.

En soms vindt ik dat zo jammer weet je dat!!!!! Mensen mogen in die business nauwelijks nog zichzelf blijven, terwijl ze dat wel in dit filmpje is. En tsja, ik ben van mening dat het nog steeds om de stem gaat en niet om het uiterlijk. En als deze vrouw in kwestie daar geen problemen mee heeft dan is het prima natuurlijk.