Wat een stem!!! zo zie je maar
http://www.youtube.com/watch?v=9lp0IWv8QZY
Gr Tries
Het is nog grappiger om te zien hoe jurie en publiek in eerste instantie reageerde .
Cynisch maar ook lachend totdat ze begint te zingen .
De dame schijnt al een miljoenen contract binnen te hebben en terecht .
Hier kunnen gelijksoortige programma,s en vooral de jurieleden van die programma,s nog wat van leren .
Zeker de manier waarop ze denken proffesioneel bezig te zijn .
Jong en strak gaat door , ouder kan ineens niet meer zingen .
Deze vrouw heeft ze mooi allemaal te pakken , gr Bernadette
Ik vind dit dus echt super!!!! Zo'n dijk van een vrouw die overal sch….t aan heeft.
En waarom transformeren. Komaan zeg……… ik baal er soms zo van dat alles om het uiterlijk moet draaien. Deze vrouw zingt als een nachtegaaltje, straalt als een parel, wat wil je nou nog meer.
Laat haar gewoon haarzelf zijn en vooral blijven! Das het belangrijkste van alles. Als ik een CD van haar draai hoor ik ook alleen haar stem en zie ik ook niet haar uiterlijk. Trouwens ik ken genoeg beroemdheden die het nakijken niet waard zijn hoor!!!!!!
Een compliment voor deze wereldvrouw
DD
Heb je gelijk in Dees, ik weet het.
En soms vindt ik dat zo jammer weet je dat!!!!! Mensen mogen in die business nauwelijks nog zichzelf blijven, terwijl ze dat wel in dit filmpje is. En tsja, ik ben van mening dat het nog steeds om de stem gaat en niet om het uiterlijk. En als deze vrouw in kwestie daar geen problemen mee heeft dan is het prima natuurlijk.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?