pfeiffer???

• Dikkertje Dap

Heel erg bedankt voor alle reacties. En tsja, er zit ook gewoon niets anders op dan afwachten, ik weet het!!!! En tot die tijd gewoon full time aan het werk met onregelmatige diensten. Het valt om de drommel niet mee. Ik houdt jullie zeker op hoogte.

Liefs DD

• decency

Let in elk geval goed op je voeding, vriendin van mij moest geen melkproducten meer gebruiken, ik weet niet of dat jou nog wat verschil gaat opleveren.

• Dikkertje Dap

Ik heb geen flauw idee. De diagnose pfeiffer is nog niet gesteld, dus het is helemaal nog niet zeker dat het dat is in ieder geval. Weet alleen aan de hand van mijn bloedbezinksel dat er “ergens” een ontsteking zit, maar de vraag is waar. Ik ben ook bijna 3 weken al lichtelijk doof zeg maar, door een verkoudheid? Ik weet het niet. dus dat zou ook nog de ontsteking verklaren. Alleen die vermoeidheid is funest en dat baart me zorgen (ik weet het, niet nodig), maar ja…….

DD

(en nee, van de zenuwen bijt ik geen nagels lol)

• Dikkertje Dap

Wat een lief bericht Inba. Alleen de diagnose pfeiffer is nog niet gesteld, dus het kan eigenlijk nog van alles zijn, en dat baart me gewoon een beetje zorgen dus vandaar.

Met name omdat er uit het bloed ook iets kwam met betrekking tot mijn lever. Heb de klachten vermoeidheid, de keelpijn is over, de oortjes nog verstopt. Heb vandaag vitaminepillen gehaald. Die slik ik eigenlijk nooit, maar nu heb ik zoiets van, het moet maar even. Ik eet eigenlijk weinig fruit, in tegenstelling tot vroeger. Dus hopelijk dat deze aanvulling gaat schelen.

Dank je wel Inba.

Liefs DD

• decency

Misschien zijn het de afkickverschijnselen wel van het NIET bijten! Vol houden hoor, ik heb ze ook vanavond weer mooi gevijld (beetje scheef, moet nog oefenen) maar ze staan er mooi gelakt bij, klaar voor de paas!

• Dikkertje Dap

Goed bezig meis, die van mij kan ik ook weer laten zien, ik moet werken 1 e paasdag. Moet ook wennen aan het vijlen lol…. maar voorlopig kunnen we een eitje pellen met onze nagels lol….

• greet

hoi dd,

ik heb zelf ook een rare bloeduitslag sinds verleden jaar december.

mijn lever functioneerd niet goed niet ernstig maar iedere keer bij bloedprikken nu in totaal 3 keer steeds een afwijkende uitslag.

ook heb ik pfeiffer gehad maar dat is al een poos gelden volgens mijn dokter dat konden ze ook zien in het bloed.

bezinking is goed maar ook heb ik een vit d tekort.

snap er niks van eet regelmatig vis en gebruik ook boter en olie en vet en kom elke dag buiten.

nu moet ik eind mei weer bloedprikken en als het dan weer niet goed is moet ik naar de internist.

voel me verder echt niet ziek of zo wel ben ik veel vaker verkouden en hoesten.

dat is nu ook al sinds december zo ben al 3 keer flink verkouden en grieperig geweest.

ik heb 2 weken gelden een echo van mijn lever gehad die zag er normaal uit wel iets van vervetting.

ik gezocht op internet komt voor bij overgewicht en drankgebruik.

nou ik ben wel wat te zwaar maar ik drink nooit echt geen drup.

maar elke keer zie de assistent van de dokter als ik belde voor de bleoduitslag voorzichtig met alcohol, en dan zeg je ik drink niet.

maar zometeen denken ze dat je stiekum in zit te nemen.

maar de vervetting had volgens mijn dokter ook te maken met leeftijd en hormonen.

maar toch ben je er niet gerust over dus ik begrijp je ongerustheid goed ik ben het zelf nl ook.

groetjes greet

• Dikkertje Dap

Dag mensen,

Ik heb GEEN pfeiffer. Ik blijk dit in het verleden wel gehad te hebben zo bleek uit de anti stoffen in mijn bloed?!?!?!……

Mijn leverwaarde was ietsie verhoogd, dit mag 35 en 45 zijn en ik zat op 52. Nou zat ik me te bedenken. Ik heb zaterdag een ontzettend leuk feest gehad, en tsja toch ook wel de nodige biertjes gedronken moet ik zeggen. Ik denk nu zelf dat het mss daar vandaan komt.?!……… Zal morgen de arts is bellen om dat te vragen. En achteraf mss niet slim geweest om dan maandagmorgen al bloed te prikken (ahum). ! Nou , dan ga ik er maar vanuit dat ik vermoeid ben door de ontsteking die nog ergens rondheerst in mijn lijf. Het ging vandaag eigenlijk wel ietsie beter moet ik zeggen. In ieder geval bedankt voor alle berichtjes op mijn topic! Heeft me goed gedaan in ieder geval. En we gaan dan maar weer vol goede moed vooruit.

Liefs DD

• Dikkertje Dap

He Greet,

Ik heb idd ook op internet lopen surfen op de lever en dergelijke. Weet jij wat je waarden zijn? Ik las ook dat de lever heel goed in staat is zichzelf te herstellen, dus vreemd dat je die afwijkingen hebt als je verder toch gezond bent!.

Nou las ik ook dat heel veel mensen enorme hoge waarden hebben zonder dat ze gekke dingen doen. Gebruik je iets van medicijnen, want dat kan ook toch gevolg hebben dat……….. Of iets van erfelijkheid. Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, ik ben er ook nog niet gerust op hoor eerlijk gezegd. Maar ik ben gestopt met surfen want ik werd er horendol van, van al die informatie. Internet is leuk, maar niet altijd hihihihi. Hou je ons op de hoogte greet??

Liefs DD

• Nel

Mooi bericht ….Dikkertje Dap