trauma

• Desiree2

ja ik snap je volkomen heel lief van je dat je zo op deze manier naar mij toe reageerd

• Desiree2

ik zal het naar je doorsturen want ik weet niet hoed ik die mail hier geplaatst kan krijgen als jij het weet mag je die mail plaatsen

• Dikkertje Dap

stuur maar door meiske, je hebt mijn mail, …….

• Desiree2

wel ff mijn adres verwijderen he ;-)

• Dikkertje Dap

Heb je mail ontvangen en gelezen Dees…… Je bent er stuk van……. Maar wat kunnen we???? Het belangrijkste nu is dat jij het een plaatsje gaat geven. Ja, ik weet het, dat gaat je nu niet lukken. Ik voel me ook vaak machteloos omdat ik niet in staat ben het te veranderen. En ik realiseer me des temeer dat het een wereld is waarin we leven. Ik heb hier heel veel boeken over en ik weet dat er tegen gevochten wordt. En je wilt meevechten maar hoe??? Ik weet het niet Dees. Ik weet alleen dat de mensen die dit doen gewoon niet goed bij hun hoofd zijn. Ik weet het anders ook niet meer. Ik hou me vast aan het feit dat er mensen zijn die zich hier hard voor maken. Ik zou het ook willen maar wat kan ik doen vanaf mijn pc'tje…? Goed dat je gemaild hebt, en krijg je geen reactie, dan alsnog dit melden. Sowieso voor je gemoedstoestand.

Liefs DD

• Desiree2

slaap lekker he ik ga het nu ook proberen ciaoooooooooooo

liefs van desiree

• Dikkertje Dap

ik doe met je mee hoor………

• Annelies 47

Er gaan ook steeds meer stemmen op ,uit hun eigen gemeenschap ,om vrouwen besnijdenis, tegen te gaan

Deze innuratie, anno 2009 moet uitgebannen worden

Ik heb zelf bij een Somalische vrouw meegemaakt, dat zij heel erg last had van deze besnijdenis, bij haar bevalling

Ik deed destijds vluchtelingen werk

En wij gingen mee naar het ziekenhuis

Zelfs hier in Nederland, gebeurt vrouwenbesnijdenis illegaal

Ik hoor haar nog schreeuwen, tijdens de bevalling

Vreselijk

Het plassen ging ook altijd moeilijk enz enz de rest bespaar ik jullie