trauma

• Annelies 47

mensen zijn vaak erger dan beesten

Eigenlijk klopt de uitdrukking niet

Beesten doden vaak om te eten

En beesten zijn duidelijk meer voor de eigen soort

En er wordt gezegd beesten kunnen niet denken(wat ik overigens bewijfel)

Mensen hebben verstand( denk je)

• Desiree2

verwerking bij mij gaat kennelijk errrrug langzaam pffffffffffffffffffffffffffffffff ik ben het nog bij lange na niet kwijt, zouden anderen daar ook ook last van hebben die het hebben gezien???

• Annelies 47

Ik kan niet zo goed ,tegen beelden op het journaal dat bv 1 persoon helemaal afgetuigd wordt

Dat houd ik ook lang bij me in mijn hoofd!

Mijn man waarschuwt vaak, kijk maar weg zegt hij dan

Of we zetten het uit

• Desiree2

ja juist en meestal doe ik dat ook wel maar vervolgens krijg ik dan dat gevoel van dat ik mijn kop in het zand steek, snap je wat ik bedoel?

• ria

Ik heb maar een klein stukje gezien, heb het direct uitgezet. Maar dat kleine stukje was echt genoeg het staat op mijn netvlies gebrand en ik kom er ook niet van los. Ik weet precies wat je bedoeld.

Gr. Ria

• Desiree2

gelukkig ben ik dus niet de enige :-(

• ^^Jeannette^^

Ik heb het stukje wel gezien, het was gruwelijk wat ze deden, maar wat mij het meeste schokte dat het meisje nog een stomp in haar buik kreeg van de “slager”omdat ze niet zo ondankbaar moest zijn!, die als ik het goed begrepen heb ook nog eens haar vader was, moeder stond met een rollende tong een hard geluid te maken om het meisje te overstemmen.

Eenmaal klaar schreeuwde het meisje tegen de slager……..Papa hoe kunt U zo wreed zijn, ze was woest! ik schatte haar leeftijd tussen 8 en 10 jaar.

Heel triest, zeker toen uitgelegd werd dat de vrouwen op latere leeftijd veel problemen krijgen met plassen!

• Desiree2

ik heb in een mail aan pauw en witteman mijn gevoel over de bewuste uitzendig geschreven, ben benieuwd of ik een reactie krijg temeer dat er ergens op hun site staat dat ze dagelijks honderden mails krijgen betreffende uitzendingen, die ze onmogelijk allemaal kunnen beantwoorden

• Dikkertje Dap

Dees,

Ik weet zeker dat je niet de enige bent. Dit soort gedrag schokt…..! Is voor een weldenkend mens niet te bevatten. Kan me voorstellen dat je hier heel erg veel last van hebt. Aan de ene kant zeg ik; ik ben blij dat ik het niet gezien heb. Aan de andere kant zeg ik; had ik het maar gezien, je kunt nou eenmaal niet weglopen voor dingen!!! Hoe graag ik ook mijn kop in het zand zou steken, ik kan het niet!

Neem je tijd,… wat je hebt gezien kost tijd! Wat ik vertelde over een meiske dat zeer zwaar misbruikt was en waar ik mee te maken heb gehad, dat heeft me ook tijd gekost. En eerlijk gezegd doet het dat nog…….

Liefs DD

• Dikkertje Dap

wat heb je geschreven als ik vragen mag?