relaxen

• Paul

ow, maar dan loopt ie toch over ?

• Sandy

Goeie seks!

San

• Desiree2

daar ga je toch lekker van slapen???

• Angelique

Dan laat je er toch eerst iets uit lopen?? ;)

• Sandy

Ligt aan het tijdstip…

Vanmorgen ben ik maar niet blijven liggen…er moesten mensen optijd op school zijn, en ik moet werken…..;-)

vanavond alles is eens goed en rustig overdoen…..slaap ik wss heerlijk:D

San

• Desiree2

hahahahahaaaaaaaaaaaa veel plezier hihihi

• Paul

succes ! ;-)

• wana

Lekker uitgebreid koken..vaak met n lekker muziekje op de achtergrond..

vervolgens zet ik alles in de koelkast voor de volgende dag (goeie maaltijd en toch lekker snel..)

Lekker in bad met n muziekje en alles uitgebreid verzorgen met cremmetjes en maskertje.

Maar ook n film of mooie documentaire, nee niet t nieuws of films van tv maar iets wat ik wilde zien, gedownload of gehuurd.

Lekker klooien achter internet,ook al zit ik de hele dag al achter t schermpie, ik vind t heerlijk om ‘virtueel te shoppen’ kijken-kijke-nie kope..

En soms uitgebreid vroeg naar bed,met n boek of juist niet..lekker lang slapen.

Grote wandeling met de hond,liefst op n doordeweekse dag: eerder opstaan en de hond zien genieten en verder niemand tegenkomen..hmmm

• Dikkertje Dap

Wauw zeg, dat klinkt goed allemaal!!!! Kom zowat al tot rust als ik het allemaal zo lees hihihi. Ik kom net uit de late dienst en dan is het toch lastig relaxen merk ik. Het is al laat 00 uur. Geen zin in een boek, TV is me teveel, en een wandeling in het donker zit er ook niet echt in.

Dan te bedenken dat je na je late dienst kunt uitslapen, maar eigenlijk zijn ze doodvermoeiend. Je komt thuis, kunt niet gelijk slapen, zit te zappen op tv, je kijkt maar je ziet niets. Ben blij geen nachtdiensten meer te draaien, dat was echt funest voor mij! Eigenlijk kan ik wel stellen dat late diensten dodelijk vermoeiend zijn! Maar goed, volgende week 2 dagen vrij en dan maar is fijn relaxen bij het kappertje. Bij mijn vriend in het bubbelbad, een zonnenbankje desnoods en bijtanken voor de volgende reeks diensten……….

DD

• Moniek

Voor mij is Bingo spelen een heerlijke manier van relaxen. Als ik thuiskom van mijn werk ga ik eerst op www.beabingo.nl een half uurtje Bingo spelen en lekker chatten met de andere spelers. Echt een aanrader!