relaxen

• Dikkertje Dap

Na een dag werken of voor de kinderen zorgen; hoe relaxen jullie dan?

Ik merk bij mijzelf dat na een dag werken de tv geen optie is. Al het nieuws en de drukte op een tv maken dat ik mijzelf niet echt kan relaxen.

Ik kies dan ook voor muziek met een wierrookje, kaarsjes en met de kat op de bank. Een moment om de dag een plaatsje te geven. Ik hou niet van de films die tegenwoordig op de tv vertoond worden. En daarnaast heb ik wel is het idee dat we overstelpt worden met de hele dag nieuws. Op internet, op de radio, via de krant….. en uiteraard kiezen we er zelf voor om dat te volgen. Maar toch……

merk wel na een dag werken dat het hoofd leeg moet voordat er een nieuwe dag aanbreekt.

DD

• Desiree2

wanneer mijn kop leeg moet dan ga ik een poosje patiencen achter de pc, werkt bij mij perfect

• Dikkertje Dap

Ik kan na een dag werken geen PC meer zien, maar wel een leuk spelletje trouwens…. Maar ik kan de concentratie op het beeldscherm niet meer opbrengen hihi.

• truus

direct onder de douch,al voel vermoeid,geloof me en dan een kopje iets warms ,een half uur op de sofa relaxen.

• Angelique

Is verschillend…

Vanavond heb ik heerlijk in bad gelegen met een boek.

Maar woensdagavond en donderdagavond werk ik, dus dan is dat geen optie. Dan neem ik genoegen met een boek op de bank ;)

Tv geef ik ook niet veel om.

Als ik me overdag wil ontspannen, dan ga ik schilderen, dat is een voordeel als je van je hobby je beroep maakt ;) Zeker nu ik mijn atelier aan huis heb, kan ik zelfs voor een half uurtje aan de slag.

• Beheerder

Relaxen voor mij is even een half uurtjeop bed gaan liggen.

• decency

Ik schuif de laptop aan de kant en ga lekker kaarten zitten knippen, daar kan ik me heerlijk in ontspannen, als snel ligt de hele tafel vol met freubel spul en zo, heerlijk en de tv uit, manlief speelt zijn computerspel en we komen de avonden wel door.

• Annelies 47

Zachte muziek, en dan stil zitten of liggen

• Paul

nadeel : als het boek uit is, is het water koud brrrrrr

• Angelique

Gewoon warm water bij in laten lopen :D