ohw dat wist ik niet dat dit door middel van ivf was gekomen…
ivf is toch een hele dure behandeling die alleen weg is gelegd voor vrouwens waarbij het niet vanzelf gaat en nog geen kinderen hebben?
is dat in amerika anders?
Het schijnt dat ze ook al verschillende operaties heeft gehad om op Angelina Jolie te lijken…. en die zullen ook niet goedkoop zijn!
Hoe zou ze dat geld bij elkaar hebben gebracht, en voor de IVF? Heeft ze daar ook donateurs voor kunnen vinden? en had ze dat geld niet beter kunnen gebruiken voor betere omstandigheden van haar eerste 6 kinderen? Een huis met 3 slaapkamers waar nu 16 mensen wonen en de kamers zijn een puinhoop. Een reporter schreef dat het eten op de muur zit en dat het er vies is.
Niet echt een nuchter nadenkende vrouw..
Deze dame is ahum pedagoge en ten tijde van de operatie,s en later IVF behandelingen draaide zij dubbele diensten om haar rekeningen te betalen , haar moeder zorgde voor haar eerste zes .
In een eerder bericht van 17.10 heb ik een artikel geplakt met de foto,s van beide dames .
Eerlijk gezegd vraag ik me af of de amerikaanse kinderbescherming niet op gaat treden , gr Bernadette
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?