Toch in de lucht

• Swartdam

http://www.thenadyasulemanfamily.com/

Zouden mensen daar nu echt intrappen en geld over maken , groetjes Bernadette

• Tries

Ohhh ja hoor zeker weten… ;)

• Petracs

Ik las in de krant (nouja… de telegraafonline) dat ze uit het huis waar ze inwoonde, gezet was omdat de hypotheek al maanden niet betaald was.

En dat ze nu dus zoekt naar opvang voor haarzelf en 14 kinderen.

Weer een nieuwe (geld)stunt, of gewoon een triest geval?

• Swartdam

ze woonde bij haar moeder in , die haar oudste zes verzorgde .

Na haar intervieuw op tv werd ze bedreigd , daarna heeft ze een tijd in een hotel gewoond nu heeft de kerkgemeenschap een huis voor haar geregeld … schijnt gr Bernadette

• serine

het is nu ook niet erg makkelijk om te leven nu in amerika…

wij denken dat wij het hier moeilijk hebben….maar ze hebben er daar een veel groter zooitje van gemaakt…mede omdat iedereen is gaan leven op een crediet kaart.

iedereen leeft daar op lenen…

en daar zijn ze nu achter dat dat alles behalve handig is gebleken.

en als je er dan in een klap even een koppeltje kids bij krijgt …tja..

• Petracs

'.. er in 1 klap een koppeltje kids bij krijgt …'.

Ze heeft toch echt zélf besloten om als werkeloze alleenstaande moeder van 6 kinderen (waarvan een aantal gehandicapt) nog eens KI te ondergaan en 8 embryo's terug te laten plaatsen, dus met dat ‘in een klap’ valt het wel mee.

• Petr@

Petracs schreef:

>

> ‘.. er in 1 klap een koppeltje kids bij krijgt …’.

>

> Ze heeft toch echt zélf besloten om als werkeloze

> alleenstaande moeder van 6 kinderen (waarvan een aantal

> gehandicapt) nog eens KI te ondergaan en 8 embryo's terug te

> laten plaatsen, dus met dat ‘in een klap’ valt het wel mee.

Echt weldenkend vind ik deze “moeder” niet :?

• Sandy

Nog maar te zwijgen over de artsen die deze behandeling hebben gedaan:?:?:?

Naaste liefde mooi, maar mijn naaste buren moeten maar fijn voor hun eigen kids verantwoording afleggen…doe ik dat ook.

Te bezopen voor woorden dit verhaal, deze moeder moet door een andere arts behandeld worden…..een gynaecoloog, maar een psychiater….

sorry hoor.

San

• Beheerder

Persoonlijk vind ik dat als je al een reeks kinderen heb je geen recht heb op ivf en al helemaal niet dat er zoveel terug gezet worden war door je een gigantisch aantal meerlingen krijg.

Ik moet er niet aan denken zoveel kinderen te hebben. Heb mijn handen al vol aan die ene die ik heb. 2 kan misschien nog net wel gaan maar meer en in deze tijd nee echt niet daar bedank ik voor.

En dat ze zielig is als enig kind zou ik niet zeggen.

• Swartdam

http://www.elsevier.nl/web/10223561/Nieuws/Society/Jolie-Moeder-achtling-jaagt-me-de-stuipen-op-het-lijf.htm

Een beetje vreemd is ze wel dat blijkt maar weer uit bovenstaand …..

Het ziekenhuis waar ze bevallen is … is een ander waar de ivf heeft plaats gevonden .

Het aantal was tot aan de bevalling nog onbekend , zestien voetjes is ook niet makkelijk te voelen zeg maar .

En voor de rest … google ik na een trojaans paard binnen gehaald te hebben maar even niet meer op haar naam , lijkt me wel handig , groetjes Bernadette