Afvallen

• Petr@

12 kilo afvallen in één maand? :?

Ik kan me niet voorstellen dat zoiets gezond is; weet je wel wat voor optater je lichaam door zo'n actie krijgt?

• Angelique

Ja, inderdaad. Bovendien zit het er zo weer bij aan, zodra je weer normaal gaat eten en dat spul laat staan.

Verder staan die middelen slecht bekend om hun bijwerkingen, zoals hartkloppingen.

Beter om het wat langzamer te doen en op een gezonde en verantwoorde manier. Dan heb je grotere kans dat het er ook af blijft.

• wana

ik leg het snaaien aan banden,haal het niet in huis.

chips,cola dat soort dingen (voor Lief haal ik de dingen die ik zelf niet lekker vind)

Eet minder en beweeg meer. Die paar kilo doe ik dan ook in maanden en niet in een sneltrein vaart.

Sommige trek ‘mag’ gewoon van mezelf maar de hoeveelheid is van alles minder.

Laatst een moorkop genomen maar vervolgens met goeie muziek het hele huis in rap tempo opgeruimd en schoon gemaakt en langere route dan normaal gaan wandelen met de hond.

• serine

geen last van..ik heb er denk ik gewoon geen aanleg voor om dik te worden

daarnaast heb ik vaak ook geen zin om te gaan eten…

kauwen en doorslikken…jeetje wat een gedoe :D

nee effe zonder dollen ik heb het vaak te druk en effe geen tijd om te eten.

ik brunch en eet savonds..snoepen zo nu en dan maar zeker niet iedere dag

• kiena

Hoe doen jullie het dan als je een verjaardag hebt of een vriendinnen avond???

Vind het moeilijk als we met ons groepje samen zijn en iedereen heeft een glas wijn om tezeggen dat ik liever iets anders heb(wil ik ook eingelijk niet!!!) Hoe lossen jullie dit op???

• wana

die dag eet ik licht en sta n stukje taart niet af en twee wijntjes mag dan.

De volgende dag loop ik een langer stuk met de hond en ga ook die dag niet te buiten aan veel.

Ken je het boekje ‘waarom franse vrouwen niet dik worden’?

Perfecte leidraad om lekker te genieten, geen calorieën tellen, je weet wel wat goed is en wat niet.

• MaartjeT

Nu ik eenmaal op kamers zit, merk ik dat mijn broeken strakker beginnen te zitten. Ik had me sterk voorgenomen om in januari gezond te beginnen, maar met mijn eigen verjaardag en die van mijn broer en natuurlijk allerlei andere omstandigheden, is dit niet zo goed gelukt. Ik geef februari een nieuwe kans!

• nicole

Dat jij ooit nog eens meer zou gaan wegen dan ik, wie had dat gedacht :) Ik zit er weer ver onder