Afvallen

• Marjorie

Ik hoop het niet voor je maar als de stress toeslaat ben je zomaar , in een half jaartje tijd, 25 kilo kwijt en dan blijk je ondergewicht te hebben :( en ondervoed te zijn….en je wordt ziek omdat je teveel kilo's kwijt bent plus dat je geen weerstand meer hebt. Roofbouw heet dat! Het heeft me bijna mijn leven gekost.

(48 kilo bij 1.65)

Na twee maanden bunkeren weeg ik weer 55 kilo! Op naar de 58 /

60 kilo!

Dus: niet zeuren over die paar kilo's! En zonder de WW lukt het je ook, en veel goedkoper!

• Angelique

Klopt! Gewoon een kwestie van doorzetten en een beetje lief voor jezelf zijn.

Ik ben sinds de verhuizing (oktober) 12 kilo afgevallen. Doordeweeks 3 maaltijden per dag en kleine portie's eten, maar wel gewoon wat de pot schaft. In het weekend gewoon lekker eten en ook wat lekkers 's avonds.

Voorheen ontbeet ik niet, lunchen: héél weinig en avondeten te veel (ben dol op warm eten :D)

Vaak weet je van jezelf wel waar het probleem zit.

Kwestie van een knop die je om moet schakelen.

• Angelique

Ben tijdens de feestdagen op gewicht gebleven en nu weer aan het afvallen.

Gaat goed en ik denk dat ik (als ik zo doorga) tegen de zomervakantie mijn streefgewicht bereikt heb.

• Paul

iets minder strakke spijkerbroek ? Wat maakt het trouwens ook uit, lekkere handvaten toch ? :-)

• kiena

ww is niet goedkoop en 4 kilo inmiddels 5.5 is ook niet veel maar ik ben de laatste jaren sinds ik gestopt ben met roken iedere jaar aangekomen .Ik was vroeger heel dun.

• Paul

we gooien er nog maar eens een onderzoek tegenaan ;-)

http://www.telegraaf.nl/vrouw/afslanken/3047850/__Vrouwen_kunnen_niets_doen_aan_te_veel_eten__.html

• kiena

Gelijk hebben ze , ik kan er niks aan doen hahahah….

• Ellemieke

Ik eet niks geks met de feestdagen en heb bij de Tuinen een afslankmiddel gekocht en 8 kilo kwijt.

• kiena

Wat voor afslankmiddel is dat……….mischien ook iets voor mij

• Ellemieke

Ga naar de tuinen en haal Liquid Fatburner en hou je aan de voorschriften en ik ben in een maand 12 kilo kwijt en nu een maand stioppen en de laatste 5 kilo en dan ben ik weer maatje 38-40 heerlijk

Maar hou je aan de voorschiften

Sporten en anders lopen met je hond of van mijn part je kat aan de lijn.