hyves

• serine

mijn blogs zijn ook leuk hoor :D

gaan over de landrovers..en over mijn ODH ;)

flauw van mij want er zijn zat mensen die dat geen reed intreseerd grijnzzzzzzzzz…

maar ze zijn persoonlijk en gaan over mij..mijn passie's…ik ben dat :)

nou heb ik heel veel honden vriendinnen die dat toevallig ook leuk vinden en er vaak ook bij zijn bij mijn belevingen…dus dat maakt het dan gewoon leuk…voor mij en voor wie er bij geweest zijn…

die blog copieer ik vaak met foto's en al naar mijn honden club..als verlag…van die show of die reis…omdat het op hyves veel makkelijker werken is en ik niet al die foto's appart hoef te verkleinen..

dus die blog gebruik ik voor mijn tik gemak :)

tik en maak het dara copieer het en zet het op de plek waar ik het oorspronkelijk hebben wil..

op een enkel verhaaltje na…

maar dat mijn kind naar de basis school ging…iedereen moest er om vragen om hoe ze het gehad had…dus dan toch maar even een kort verslag gemaakt…in de mailing gepropt en door gestuurd naar de evntuele geintreseerden..

dus hyves is ook nog eens gewoon gemakkelijk.

• nicole

He Daan, ja helemaal goed alleen ratjes heb ik niet meer, doe het met viervoeters met een iets kortere maar wel pluimerige staart ………………..doggies :)

• nicole

He San ga ff bij je kijken whahahahahaha

• nicole

Op mijn Hyves staat een plaatje met waarschuwing over doorstuurmails, met een bom erbij maar als je nu denkt dat mensen dat zien? Niet dus ……………..jammer voor diegenen die ze sturen maar ze gaan toch de prullenbak in

• Danjel

Ik heb ook geen rattekes meer, 2 poezels lopen hier nu rond.

• Swartdam

Of de kinderen die vermist zijn maar allang weer thuis zitten dat vind ik nog veel erger , groet Bernadette

• nicole

Houdt op een gegeven moment op he? Als je eens weg wil voor een paar dagen kan dat weer niet, nou kan dat met katten ook niet maar honden kan je nog eens meenemen ergens heen. Hoe kan ik jou vinden op Hyves Daan?

• nicole

Voor degenen die zich willen toevoegen aan mijn Hyves

http://lente1953.hyves.nl/

Leuk om “nieuwe” gezichten toegevoegd te krijgen dus kom maar op :)

• Danjel

Mijn profiel is niet zichtbaar (uit privacy). Ik zoek jou wel ff op ;-)

• nicole

Je hebt me gevonden :)