ik heb mijn profiel niet voor iedereen zichtbaar, als jullie mijn hyves willen zien, lees: foto;s van mij….dan moet ik bij jullie inschrijven…………………dus laat je naam achter als je dat wilt……
Hyves rules.
Het is een communicatiemiddel van nu. Ik leer mensen kennen die ik anders nooit had leren kennen, daarbij, heb ik zo'n 250 mensen in mijn lijst van “vroeger” gezien ik heel veel scholen heb gehad, internaten, zit je daar zo aan.
Daarbij blog ik graag, en mijn blogs vallen in hele goede aard:-), heb al mee kunnen werken aan een boek wat deze maand is uitgekomen, interview Linda, en Hengelo's weekblad.
Eerder voegde ik geen mensen toe die ik amper kende. Nu niet meer, ik mail wat over en weer, pluis diegene zijn hyves helemaal door, en als het mij aanstaat voeg ik toe, of accepteer.
Mijn hyes is helemaal open. Ik baal er trouwens van als ik zie dat iemand mijn hele Hyves heeft nagekeken, en dan zelf op een gesloten profiel stuit:-(. En de “not ok” knop…vind ik meer dan waardeloos. Als er mooie dames verdwijnen van hyves, kun je weer op je klompen nagaan dat er weer een jaloers vriendinnetje “van” haar werk heeft gedaan samen met een stel vriendinnen via msn.
Leuke prikkers zijn welkom hoor, en bij mij mag gekeken worden;-)
http://sandyvirtueel.hyves.nl/
San
Dan word het tijd dat je die neemt Paul!!!
Ik heb er al familie opgedoken die ik helemaal uit het oog was verloren, mensen waarmee je niet zo snel een afspraak maakt, maar een krabbeltje is dan extra leuk!, en ik hoef niet zo lang bij te kletsen als ik mijn vriendinnen uit mijn oude woonplaats aan de telefoon heb……lees veel info op hun Hyves, dus kan je gelijk in de details treden haha…….ik vind Hyves leuk, maar heeft zeker ook zijn nadelen, maar dat is met alles wat misbruikt word!
Heb even gekeken op je profiel, wel even een paar“ heftige” onderwerpen in je blogs en helaas erg herkenbaar in je blog Internaten, waar haal je de tijd en de zin vandaan om ieder krabbeltje te beantwoorden?
Herkende wel omgeving en mensen in je foto,s …..grappig!
Mijn Hyves is door omstandigheden niet openbaar maar afgeschermd!
En…..hier ook zwaar onpasselijk van FW berichten,fijne ….dag plaatjes en de glitters zijn ook een doorn in mijn oog, maar goed ieder zijn meug!
Oja en zoveel foto,s en plaatjes dat je 5 kilometer naar beneden moet scrollen om een krabbeltje te schrijven!
Krabbels beantwoorden kan in een paar onbewaakte minuten, overal waar internet is. Bloggs kost mij pak hem beet een half uurtje, soms drie kwartier (ligt aan mijn hyperfocussen) En sjah..wat mijn blogs betreft, er zijn er die ze behoorlijk heftig vinden. Maar bloggen over het feit dat mijn kind bv eerste dag basis school heeft gedaan, trekt mij niet zo. Ga geen verhaal op kalken wat al miljoenen keer is verteld. Welliswaar over een ander kind, maar het verhaal kom op hetzelfde neer.
Daarbij, de Linda, etc…hadden mij vast niet benaders als ik dat soort verhalen had geschreven. Dan hadden ze Daphne Dekkers wel benaders;-)
San
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?